فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد:
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۰۶ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در زیر بار هندوانه در عملیات مشترک پلیس کشف شد.
کد خبر: ۶۱۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 31 May 2018

به گزارش تابناک مرکزی، کیومرث عزیزی با اشاره به ضرورت مقابله با اعتیاد و اجتماعی‌کردن این پدیده شوم خانمان‌سوز اظهار داشت: زیرساخت‌های مبارزه با موادمخدر شامل افزایش مهارت‌های زندگی، ایجاد نشاط و شادابی، گسترش امکانات تفریحی است که به ‌عنوان زیربنای روش‌های زندگی در هر جامعه‌ای می‌توانند برای ارتقای پیشگیری و مقابله در مورد آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد به مصرف موادمخدر صنعتی و شیمیایی مفید و مؤثر باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین قشر در معرض آسیب مصرف موادمخدر، نوجوانان و جوانان هستند، حوزه فرهنگ باید برای مقابله با اعتیاد بیشتر فعال شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: به عبارت دیگر از لحاظ فرهنگی آموزش از خانواده تا مدرسه، از مدرسه تا دانشگاه و از دانشگاه تا جامعه و انتقال آموزه‌های ضروری برای افزایش مهارت‌های زندگی برای اجتماعی‌شدن مبارزه با موادمخدر ضروری است.

عزیزی ادامه داد: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی و یکی از استان‌های کشور، یک توزیع‌کننده گسترده مواد مخدر شناسایی و تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس این فرد در یکی از محورهای مواصلاتی کشور شناسایی و در عملیات پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در خودروی فرد دستگیرشده مقدار 106 کیلوگرم تریاک به شکل ماهرانه‌ای در بین بار هندوانه جاسازی شده بود که کشف شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار