فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:
تابناک مرکزی: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی مقاومت و تکیه به توان داخلی را مهم‌ترین پیام سوم خرداد عنوان کرد و گفت: آزادسازی  خرمشهر توانست سمبل تحمیل اراده سیاسی جمهوری اسلامی بر متجاوز و اثبات برتری نظامی باشد.
کد خبر: ۶۱۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 24 May 2018

به‌گزارش تابناک مرکزی؛ فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی به مناسبت سالروز سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر با اشاره به مقاومت و ایستادگی رزمندگان و ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی اقشار مختلف مردم با حضور پرشور خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در کنار غیورمردان ارتش و سپاه پیروزی‌های چشم‌گیری را رقم زدند.

سردار محسن کریمی مقاومت و تکیه به توان داخلی را مهم‌ترین پیام سوم خرداد عنوان کرد و افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 یکی از این برهه‌هایی است که تجلی قدرت لایزال الهی و با اقتدا به مولی الموحدین و با رمز «علی ابن ابیطالب(ع)» در تاریخ ماندگار شده است.

کریمی با یادآوری اینکه دشمن بعثی با تجاوز خود در این خیال بود که می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از پای درآورد، گفت: با آزادسازی خرمشهر و فرو ریختن دژهای متجاوزین بعثی، استکبار جهانی و حامیان بین‌المللی صدام جنایتکار به ویژه آمریکا و ارتجاع عرب منطقه، غافلگیر، مبهوت و شگفت زده شدند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی از تبلور وحدت، مقاومت و اراده ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی است که به فرصتی برای خودباوری، عزت و استحکام نظام و به تصویری از غلبه ایمان، توکل و اعتقاد به نصرت الهی تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: درحالیکه اشغال خرمشهر توسط عراق به‌عنوان آخرین و مهم‌ترین برگ برنده این کشور برای وادار ساختن ایران به شرکت در هر گونه مذاکرات صلح تلقی می‌شد، آزادسازی این شهر توانست سمبل تحمیل اراده سیاسی جمهوری اسلامی بر متجاوز و اثبات برتری  نظامی باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار