مدیر حوزه علمیه استان مرکزی:
تابناک مرکزی: مدیر حوزه علمیه استان مرکزی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران عهد شکن هستند و از توطئه دست بر نمی دارد چرا که با اصل موجودیت جمهوری اسلامی ایران و اسلام ناب محمدی مشکل دارند.
کد خبر: ۶۰۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 22 May 2018

به گزارش تابناک مرکزی، مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با اشاره به خروج آمریکا از برجام بیان کرد: گرچه گفتگو با قدرت های بزرگ نشان از قدرت و حسن نیت جمهوری اسلامی ایران دارد ولی باید مراقب بود که دشمن عهد شکن است و از توطئه دست بر نمی دارد و با اصل موجودیت جمهوری اسلامی ایران و اسلام ناب محمدی مشکل دارد.

آیت الله سپاسی آشتیانی ادامه داد: به یقین کشورهای دیگر هم قابل اعتماد نیستند و بدون اتخاذ تدابیر لازمه و تضمین های مناسب نباید در برجام ماند. راه مبارزه با قدرت ، قوی شدن و قوی ظاهر شدن است ، هیچ دشمنی با نشان دادن ضعف تسلیم نشده است بلکه جری تر شده است.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه افزود: انتقال سفارت آمریکا به قدس مخالف تمام قوانین بین المللی است و اوج ظلم و ستم به ملتی است که از خانه و کاشانه خویش رانده شده است، این انتقال غیر قانونی و ظالمانه نشان می دهد که استکبار برای حفظ رژیم صهیونیستی تا چه حد تلاش می کند و حفظ این سگ هار در غرب آسیا چقدر برای آن ها اهمیت دارد ، در این شرایط که آمریکا از آن طرف دنیا دست دراز کرده و در این منطقه دخالت می کند آیا صاحبان این منطقه باید در خواب باشند یا اینکه باید علیه استکبار خروشید فریاد زد و این ظلم تاریخی را بازگو کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار