تابناک مرکزی: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری ویژه برنامه خدیجه مادر امت در بقاع متبرکه استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 20 May 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از شبستان؛ حجت الاسلام حسین دلاوری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و بهره گیری از فیوضات این ماه پر خیر و برکت گفت: در ایام ماه مبارک رمضان بقاع متبرکه و حرم مطهر امامزادگان استان میزبان زائران و روزه داران است که در این ایام برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی، سخنرانی، پرسش و پاسخ، خیمه های معرفت، بخش های و برنامه های متنوع ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده در بقاع شاخ برگزار می شود.

وی همچنین به برگزاری مراسم در مناسبت های همچون شب های قدر و میلاد امام حسن علیه السلام اشاره کرد و افزود: برپایی ویژه برنامه خدیجه مادر امت از دیگر برنامه های است که با حضور گسترده مردم و مسئولان در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: این ویژه برنامه همزمان با شب وفات حضرت خدیجه سلام الله در 75 بقعه متبرکه برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این برنامه را تجلیل از مقام این بانوی بزرگ اسلام دانست و خاطر نشان کرد: ویژه برنامه خدیجه مادر امت با حضور خانواده شهدا به ویژه مادران و همسران شهدا برگزار خواهد شد.

حجت السلام دلاوری همچنین به ویژه برنامه ولادت با سعادت امام حسن مجتبی نیز اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت در بقاع شاخص استان با حضور سخنرانان و مداحان برجسته ویژه برنامه جشن و مولاودی خوانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار