تابناک مرکزی: فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف سه کانتینر یراق آلات قاچاق به ارزش10میلیارد ریال از سه دستگاه کامیون در شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 17 May 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سردار " کیومرث عزیزی " در تشریح این خبر گفت: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی مرکزی از تردد سه دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان مطلع شده و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی بررسی موضوع را در دستور کار خود، قرار دادند.

وی ادامه داد: با برنامه ريزي عملياتي ماموران پليس استان، خودروهای مورد نظر شناسایی و در ورودی شهرستان اراک متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان داشت: در تحقیقات اولیه از رانندگان خودروها، آنان اذعان داشتند هر سه محموله دارای بارنامه قانونی هستند، در بررسی دقیق مأموران مشخص شد بار خودروها با اسناد ارائه شده مغایرت دارد و هر3 دستگاه وسیله نقلیه دارای بار قاچاق می‌باشند.

سردار عزیزی با اشاره به اینکه این محموله‌های قاچاق از یکی از استان های جنوبی بارگیری و به مقصد تهران حمل می‌شد، یادآور شد: در اين عمليات 3 کانتینر یراق آلات قاچاق به ارزش حدود 10 میلیارد ریال، كشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی افزود: 3 متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان از شهروندان خواست در راستای حمایت از کالای ایرانی همواره کالاهای مورد نیاز خود را از مراکز قانونی تهیه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را از طریق سامانه تلفنی 110 به اطلاع پلیس دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی پلیس برخورد قانونی با قاچاقچیان و سودجویان عرضه کننده انواع کالاهای قاچاق صورت پذیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار