با حضور استاندار مركزي صورت گرفت؛
تابناک مرکزی: با حضور استاندار مركزي تعدادي از واحدهاي مسكوني احداث شده توسط بنیاد مسکن استان مرکزی در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب استان کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۶۰۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 17 May 2018

به گزارش تابناک مرکزی، استاندار مرکزی در جریان بازدید و افتتاح تعدادی از واحدهای مسکونی احداث شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی درمنطقه زلزله زده سرپل ذهاب، گفت: ماموریت احداث 2700 واحد مسکونی در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب به بنیاد مسکن استان مرکزی واگذار شده است که امیدواریم تا پایان شهریور ماه جاری شاهد اتمام این ماموریت باشیم.

آقازاده اظهار کرد: در بازدید از روستای کوییک که در حادثه زلزله تقریبا صد درصد تخریب شده بود شاهد عملیات عمرانی خوب و مثبت هستیم که مشارکت مردم در آن نقش موثری داشته است.

استاندار مرکزی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی ماموریت دارد 2700 واحد مسکونی در روستاهای منطقه زلزله زده سرپل ذهاب را بازسازی نماید که 1000 واحد مسکونی آن در روستای کوییک و مابقی در روستاهای اطراف این منطقه است.

آقازاده تصریح کرد: امیدواریم با این روند تا پایان شهریور ماه 97 و قبل از سالروز واقعه تلخ زلزله مناطق غرب کشور شاهد اتمام ماموریت بنیاد مسکن استان مرکزی در این منطقه باشیم.

وی بیان کرد: روند احداث و بازسازی واحد های مسکونی مناطق زلزله زده غرب کشور توسط ارگان های دولتی به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت خوب مردم تسریع یافته است.

استاندار مرکزی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز بازسازی حدود  12 هزار واحد مسکونی مناطق زلزله زده غرب کشور را بر عهده دارد که امیدواریم تا قبل از سالروز واقعه زلزله در این منطقه شاهد اتمام احداث این واحد ها باشیم.

افتتاح واحدهای مسکونی احداث شده توسط بنیاد مسکن استان مرکزی در مناطق زلزله زده کرمانشاه

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار