با توافق بین کارگران و مسئولان استان برای رفع مشکلات؛
تابناک مرکزی: کارگران شرکت هپکوی اراک پس از چهار روز تجمع اعتراض آمیز در واکنش به عدم پرداخت حقوق و تعیین تکلیف وضعیت سهامدار شرکت  با وعده های مسئولان به اعتراض خود پایان دادند.
کد خبر: ۶۰۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 17 May 2018

به گزارش تابناک مرکزی، تجمع کارگران شرکت هپکو در اعتراض به عدم تحقق وعده های مسئولان برای رفع مشکلات شرکت هپکو که از روز یکشنبه هفته جاری (23 اردیبهشت) با بستن خط راه آهن شمال به جنوب انجام شده بود، با وعده های مسئولان به صورت موقتی به پایان رسید.

کارگران شرکت هپکو که نسبت به تاخیر در پرداخت دستمزد و تعیین تکلیف وضعیت سهامدار کارخانه دست به اعتراض صنفی زده بودند با میانجی‌گری مسئولان و طبق توافق کتبی انجام شده بین کارگران و کارفرما، به اعتراض خود پایان دادند و به محل کار بازگشتند.

به اعتقاد کارگران، سهام‌دار فعلی توانایی اداره و اهلیت لازم را برای در اختیار گرفتن شرکت هپکو  را نداشته است و در این خصوص باید مسئولان پاسخ دهند. کارگران شرکت هپکو برای پایان دادن به اعتصاب خود خواستار تغییر سهام‌دار کنونی کارخانه هستند.

مقرر بوده است روز گذشته بنا بر پیشنهاد مسئولان شهرستانی جلسه‌ای در ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت در تهران برگزار شود که از نتیجه این جلسه هنوز باخبر نیستیم.

کارگران شرکت هپکو اعتقاد دارند اگر هپکو خریدار ندارد این شرکت دوباره از بخش خصوصی به دولتی (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) بازگردانده شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار