استاندار فارس: با مدیران و کارکنانی که با کم کاری و بی توجهی به خواسته به حق مردم سبب ایجاد نارضایتی اجتماعی شوند برخورد قاطع شود و در این زمینه بخششی صورت نگیرد.
کد خبر: ۶۰۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ 13 May 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: استاندار فارس در دومین جلسه شورای اداری استان ضمن ابراز نگرانی از فساد در ادارات استان از مسئولان رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف اجرایی خواست با مدیران و کارکنانی که با کم کاری و بی توجهی به خواسته به حق مردم سبب ایجاد نارضایتی اجتماعی شوند برخورد قاطع شود و در این زمینه بخششی صورت نگیرد.
اسمائیل تبادار افزود: ارتقا سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری، توجه به معضلات اجتماعی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، نخبگان علمی و دانشگاهی، از مهمترین موضوعاتی است که در استان باید به آن توجه ویژه شود.
وی افزود: همه دستگاه‌های استان که ممکن است شرکت‌های دانش بنیان بتوانند نیازی از آن‌ها را برطرف کنند باید با پارک علم و فناری و بنیاد نخبگان و مراکز علمی و دانشگاهی استان به صورت مستقیم ارتباط داشته باشند.
تبادار افزود: این ارتباط سبب حمایت از تولید ملی می‌شود و محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان استان مورد استفاده دستگاه‌های مختلف قرار گیرد و از ورود محصولات چینی و محصولات مشابه از سایر استان‌ها که هزینه بیشتری را برای دستگاه‌ها ایجاد می‌کنند گرفته می‌شود.
وی تاکید کرد: امسال با راه اندازی هشت طرح مهم اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار میلیارد تومان برای حدود شش هزار نفر شعل ایجاد می‌شود.
تبادار با بیان اینکه فارس در جذب سرمایه گذاران خارجی از استان‌های پیشرو کشور است، افزود: پارسال سقف ۵۵۵ میلیون دلار سرمایه کزاری خارجی برای استان فارس در نظر گرفته شده بود، ولی در استان فارس یک میلیون و ۸ هزار میلیون دلار سرمایه گزاری خارجی جذب شده است که ۴۵۳ میلیون دلار بیش از سقف تعیین شده بوده است.
وی افزود: پیش بینی می‌کنیم این رقم امسال به دو میلیارد دلار برسد.
پژوهش معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس هم گفت: کمیته رسیدگی به نارضایتی‌های اجتماعی به دستور استاندار فارس در استان شکل گرفته است و همه دستگاه‌ها موظفند با جدیت در ارتقا سلامت اداری و مبارزه با فساد تلاش کنند و با هر مدیر و کارمندی که زمینه ایجاد نارضایتی را فراهم کند، برخورد قاطع خواهد شد.
در این جلسه همچنین دکتر مر رئیس پارک علم و فناوری استان، دکتر شریف رئیس بنیاد ملی نخبگان فارس، دکتر بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نادگران رئیس دانشگاه شیراز ضمن معرفی توانمدی‌های پارک علم و فناوری فارس، وضعیت فعلی بنیاد نخبگان استان و معرفی توان علی دانشکاه علوم پزشکی و دانشگاه شیراز خواستار رسیدگی و توجه ویژه به شرکت‌های دانش بنیان، نخبگان علمی و دانشگاهی استان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار