مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی:
تابناک مرکزی: مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی قرآن کریم را محور اندیشه و عمل دانست و گفت : آموزه‌های قرآنی ضامن امنیت روانی و اجتماعی است.
کد خبر: ۶۰۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 12 May 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صداوسیما؛ مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی در یازدهمین دوره مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و اذان ویژه کارکنان و همسران شرکت گاز استان مرکزی با بیان اینکه قرآن کریم محور اندیشه و عمل در جهان امروز است گفت: حوزه علمیه با ترویج قرآن جامعه انسانی را از ظلم به نور هدایت می‌کند.

حجت الاسلام کاظم سپاسی با اشاره به اهمیت اشاعه و نشر مبانی قرآن و فرهنگ قرآنی برای امنیت و سلامت جامعه اظهار داشت: قرآن، کتاب علم و فطرت است و از همین رو اهمیت ترویج قرآن روشن می‌شود و اگر کسی طالب سعادت و فضایل است، باید قرآن را بیاموزد.

وی افزود: آموزه‌های قرآنی و عمل به فرامین ضامن امنیت روانی و اجتماعی افراد است که در نتیجه سلامت اجتماعی را با خود به همراه دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی تصریح کرد: جوانان ایرانی امروز با استمداد از قرآن کریم و آیات الهی، مقابل فرهنگ وارداتی غرب در امان می‌مانند وامروز اگر به جوانان و نسل آینده فکر می‌کنیم، باید فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی هم گفت : یازدهمین دوره از مسابقات کارکنان و همسران کارکنان شرکت گازاستان مرکزی رشد 26 درصدی تعداد شرکت‌کنندگان را نسبت به دوره‌های قبل داشته است.

محمد رضا سمیعی افزود: تعداد 465 نفر شرکت کننده در 11 رشته مختلف مانند: قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، حفظ تخصصی واذان ویژه در این دوره به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: تعداد245 نفر از شرکت‌کنندگان مرد بوده و 219 نفرهم از بانوان و همسران کارکنان شرکت گاز استان در این مسابقات حضور دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی خاطرنشان کرد: این مسابقات مختص به استان مرکزی نیست و به صورت ادواری در راستای نشر فرهنگ قرآنی در تمام مراکز استان‌ها با حضور کارکنان شرکت ملی گاز ایران هرسال برگزار می‌شود.

سمیعی بیان کرد: در سال گذشته و اواخربهمن ماه مسابقات فرزندان کارکنان شرکت گاز استان برگزار شد که آن مسابقات هم با رشد 31 درصدی داوطلبان نسبت به دوره‌های قبل روبرو بودیم که این رشد نشانگر ترغیب و عملکرد مطلوب افراد در ترویج و گسترش فرهنگ دینی و قرآنی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار