از پنج‌شنبه انجام می‌شود؛
مرحله نهایی مسابقات فوتبال دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور از روز پنج شنبه در قم آغاز می‌شود تا تکلیف ۲ تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص شود.
کد خبر: ۶۰۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 08 May 2018

به گزارش تابناک قم، مرحله سوم و پایانی رقابت‌های فوتبال دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور با حضور ۴ تیم در قم برگزار می‌شود و از بین ۴ تیم حاضر در این مرحله، ۲ تیم جواز صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور در سال ۹۷ را به دست می‌آورند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم که از ۲ مرحله پیشین این مسابقات به سلامت گذر کرده است در این مرحله حساس و سرنوشت ساز میزبان سایر تیم‌ها است و می‌خواهد برای اولین بار به لیگ برتر جوانان کشور صعود کند.

علاوه بر صبای قم، تیم‌های پارس جنوبی جم، استقلال اهواز و ملوان بندر انزلی در این مرحله حاضر هستند که به صورت دوره‌ای و تک بازی در ورزشگاه شهید حیدریان قم با هم به رقابت می‌پردازند و تیم‌های اول و دوم، در لیگ برتر جوانان حضور خواهند یافت.

تیم‌های میهمان روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت وارد قم می‌شوند و مراسم قرعه کشی مسابقات در همین روز برگزار می‌شود و روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت، اولین روز مسابقات خواهد بود ضمن این که تیم صبای قم به دلیل استفاده از امتیاز میزبانی هر ۳ بازی خود را به عنوان بازی دوم هر روز برگزار خواهد کرد.

صبای قم سال گذشته نیز به همین مرحله رسید اما از صعود به لیگ برتر جوانان بازماند و اکنون این فرصت را دارد که جبران مافات کند و خاطره تلخ سال گذشته را به دست فراموشی بسپارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار