کد خبر: ۵۹۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۳ 05 May 2018

تابناک / تیم فوتبال استقلال تهران فردا در حالی به مصاف خونه به خونه بابل می رود که از آمار جالبی برای فینال های جام حذفی برخوردار است .

استقلال تهران در حالی فردا قرار است در فینال جام حذفی به مصاف خونه به خونه بابل برود که از رکورد جالبی در آستانه این رقابت برخوردار است . آبی های تهران آمار خوبی در فینال هایی که کارشان به پنالتی کشیده است ندارند. آن ها تاکنون 3بار در فینال جام حذفی پنالتی زده اند و تنها در یک مرتبه آن موفق شده اند برنده بازی باشند. شاهین بوشهر آخرین حریف استقلالی ها بود که از آن ها در ضربات پنالتی فینال جام حذفی شکست خورد.

استقلال تهران و شاهین بوشهر در سال 91 و در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند و در حالی که نتیجه بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه بدون گل مساوی بود، بازیکنان دو تیم پنالتی زدند و در نهایت آبی پوشان با نتیجه ۴ بر یک این بازی را بردند و قهرمان حذفی شدند.

گوران یرکوویچ، محسن یوسفی، آرش برهانی و جی لوید ساموئل آبی پوشانی بودند که ضربات پنالتی شان را تبدیل به گل کردند.

استقلالی ها در 2 مصاف پنالتی فینال جام حذفی بازنده بودند که نخستین آن به فینال سال 70 در مقابل ملوان بندر انزلی باز می گردد . شاهرخ بیانی در آن دیدار یک پنالتی از دست داد تا ملوان جام را بالای سر ببرد.

آخرین آن اما به نخستین میزبانی خرمشهر در فینال جام حذفی و در سال 95 باز می گردد. استقلالی ها در آن دیدار به مصاف ذوب آهن رفتند و بازی پس از تساوی در 120 دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد و نمانیده اصفهان توانست برنده این دیدار شود. علیرضا رمضانی در این دیدار نتوانست پنالتی خود را برای استقلال تبدیل به گل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار