نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی : قریب بر ۲۰۰نفر بالای ۶۰۰ میلیون، قریب به ۸۰نفر بالای یک میلیارد تومان پاداش بازنشستگی دریافت می‌کنند که این موارد ربطی به این دولت و آن دولت ندارد و تاریخ بعد از انقلاب این شکاف عظیم را بین جامعه به وجود آورده است.
کد خبر: ۵۹۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ 02 May 2018
 پیش از ظهر امروز با همت شرکت‌بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، شهرداری دوگنبدان و آموزش و پرورش گچساران همایش تجلیل از معلمان در سالن آزادی شرکت بره‌برداری نفن وگاز گچساران برگزار شد.

 در این همایش غلامرضا تاجگردون با تبریک فرار رسیدن روز معلم و نیمه شعبان ولادت با سعادت امام زمان (عج) اظهار کرد:  شهید مرتضی مطهری شخصیت بزرگی است که امام راحل و علمای بزرگی از ایشان  به عنوان ستونی عظیم برای یک کشور  و یک نظام یاد می‌کردند.

 وی  با یاد و خاطره معلم خود مرحوم قرایی معلم دوران دبستان خود گفت: حرکت کوچک یک معلم در دوران ابتدایی می‌تواند شخصیت فرزندان جامعه امروز را شکل بدهد.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های شهید مطهری گفت: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم کارهای بزرگی  در جامعه انجام بدهیم که آثار آن برای همه باقی بماند.

وی با اشاره به مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان  در طول سالهای گذشته و انباشت آنها که شاهد بودیم  تجمعاتی  در استان شکل می‌گرفت، بیان کرد: بنده به عنوان کسی که حامی این دولت بوده‌ام نیز  در خصوص مشکلات جامعه فرهنگیان از دولت محترم  گلایه‌مندم و گله دارم.

تاجگردون با بیان اینکه  یک تفاوت قابل توجهی بین حقوق بگیران کشور وجود دارد، ابراز کرد:  بیش از ۸۰ درصد حقوق‌بگیران در کشور مبلغی کمتر از ۲۵ میلیون ریال  را دریافت می‌کند که این خود به عنوان معظلی بزرگ در جامعه تبدیل شده است.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  اذعان کرد: یک شکاف درآمدی بسیار بزرگی در بین مردم  و حقوق‌بگیران به وجود  آمده است.

  وی تصریح کرد: هیچ انسان و حکومت  عاقلی در  بین خود و فرزندانش  تفاوت قائل نمی‌شود که این گونه شکاف درآمدی  در بین مردم به وجود بیاید.

تاجگردون با بیان اینکه ما نمی‌گوییم همه یکسان باشند اما می‌توان همسازی حقوق در بین جامعه حقوق‌بگیران کشور به وجود بیاوریم، گفت: برای افراد تحت پوشش کمیته امدادی‌ها مبلغ ۷ هزار میلیارد تومان برای تعادل بخشی حقوق دریافتی  این افراد اختصاص داده شده است.

این مسوول گفت: این روزها با توجه به برگزاری مراسمات روز معلم بحث پاداش جامعه فرهنگیان، دولتمردان می‌ترسند در مقابل معلمین صحبت کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  در بودجه سالجاری مبلغ  ۴هزار و ۲۰۰میلیارد تومان برای تعدیل و همسان سازی  حقوق دریافتی اختصاص داده شده است.

 وی در ادامه با اشاره به بحث افزایش حقوق در سالجاری به صورت پلکانی عنوان کرد: تضاد زیادی در بین حقوق بگیران در سال ۹۷ وجود دارد.

 تاجگردون  در ادامه  با به پاداش بازنشستگی کارمندان شرکت نفت اذعان کرد: آنهایی که در مناطق عملیاتی سخت فعالیت دارند بحثی نیست  و کاری به مبلغ بازنشستگی آنها  نداریم اما آنهایی که در پشت میز نشسته  بر اساس آماری که گرفته‌ایم  واقعا حقشان نیست .

وی ادامه داد: در شب عید پاداش بازنشستگی را تصویب کردیم که سقف ۲۸۰میلیون تومان پیش‌بینی شده است و امروز  گروه حداقلی هستند که در عملیات مشغول به کار هستند اما  ولی سر و صدا راه می‌اندازند.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه : یک آماری در دست دارم که تعداد یک هزار نفر بالای ۴۰۰میلیون تومان  در شب عید پاداش  دریافت می‌کنند، عنوان کرد: قریب بر ۲۰۰نفر بالای ۶۰۰ میلیون، قریب  به ۸۰نفر بالای یک میلیارد تومان پاداش بازنشستگی  دریافت می‌کنند  که این موارد ربطی به این دولت و آن  دولت ندارد و تاریخ بعد از انقلاب این شکاف عظیم را بین جامعه به وجود آورده است.

 تاجگردون با بیان اینکه  برخی‌ها می‌گویند  شعار پوپولیستی می‌دهم، ابراز کرد: برخی‌ها حرف که می‌زنیم می گویند پوپولیست است که به قیافه بنده نمیخورد که پوپولیست باشم.

 وی با طرح این پرسش این شکاف سنگین را چه کسی باید جبران کند، گفت:  بنده پول نفت بفروشم بدهم پاداش  به کارمندان شرکت نفت که این کار اصلا منطقی نیست.

 تاجگردون در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حقوق بگیران نجومی  بیان کرد: رهبری فرمودند که در امر بیت المال ولو قانون هم اجازه بدهد که شما این دریافتی را داشته باشید درامر بیت المال منصفانه رفتار کنید.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در انتقاد از برخی بازنشستگان شرکت نفت تصریح کرد: آقای بازنشسته پس از دریافت ۸۵۰ میلیون تومان پاداش بازنشستگی بعد از گذشت چند ماه با حقوق ۳۰ میلیون تومانی بر سر کار می‌آید.

جایش بودم تاجگردون را ترور می کردم

تاجگردون درادامه بیان کرد : یک عزیزی هوس کرده است که چندتا مقاله علیه بنده منتشر کند که روز اول مطلبی را برای شخص خودم نیز فرستاد، بنده اگر جای او بودم که تاجگردون را ترور می کردم چرا که پاداش ۹۰۰میلیون تومانی اش حالا ۲۷۰میلیون تومان شده است.

زورگویی در این مملکت ممنوع است

وی افزود:حالا بعد از ۵سال یادش آمده است که هی بنویسد که چه اتفاقی افتاده است ،زورگویی دراین مملکت ممنوع است و هر کسی و هرمقامی بخواهد سو ءاستفاده از دوربین،قلم و نگاهش بکند فرقی برای بنده ندارد .

تاجگردون افزود:تصمیم گرفتیم که این شکاف را تا حدودی جبران کنیم و بدتراز آن تعدادی که هیچ نقشی در اداره کشور ندارند و هیچ تاثیری ندارند و فقط مانع شدند برای رشد جوانان و کسانی که متخصص تر هستند در جامع ما پشت درهای مدیرتی ما گیر کرده اند .

 وی با بیان اینکه ما نمایندگان مجلس در سالجاری افزایش و رشد حقوق نداشته‌ایم، ابراز کرد:  امسال مجلس تصویب کرده که آنانی که درآمد بالایی دارند افزایش حقوق  نداشته باشند.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به پاداش بازنشستگی کارمندان شرکت نفت ابراز کرد:  کارمندان بازنشسته شرکت نفت پاداش بیش از یک میلیارد تومانی را دریافت کرده‌اند.

 وی در ادامه به سقوط هواپیما یاسوج – تهران اشاره کرد و گفت:  از این تعداد چهار نفر برای بررسی پروژه زیست محیطی به دعوت من  در این پرواز بوده‌اند که ت کنون اجسادآنها در بالای قله دنا قرار گرفته است

 تاجگردون  با بیان اینکه ۷۵ درصد از جمعیت گچساران به من رای داده‌اند، اظهار کرد: این به معنای آن است که از هر چهار نفر ۳نفر به من  رای داده‌اند و آن یک نفر دیگر نه اینکه بنده را قبول نداشته است  بلکه آن فرد پای تعصب خطش و قومش ایستاده است.

 وی با بیان اینکه اگر غلامرضا تاجگردون ذره‌ای از او تخلف داشته باشند در رسانه‌های مختلف در علیه من مطلب می‌زنند اما  من اینگونه نیستم و اگر ضعف داشته باشم این گونه در مجلس حرف نمی زدم.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما به عنوان نماینده وظیفه شرعی داریم و نماینده‌ای که بخواهد معامله کند خائن است.

 تاجگردون افزود ما باید  پرده‌های ریا و تظاهر را کنار بزنیم و اگر چه دولت سختی دارد و با سختی کشور را اداره می‌کند ولی امید داریم که بتوانیم از این مسیر سخت نیز عبور کنیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
درود واقعا باید نجومی ها رسوا شوند و دولتمردان فاسد برکنار
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
جای تاسف هست که اینقد که قانون و انسانیت در این مملکت از بین رفته در واقع مردم به فنا رفتن معلم ها بخاطر تاجگردون ها و بازنشستگان ۹۰۰ میلیون .هر دو از یک قماش هستن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار