کد خبر: ۵۹۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 02 May 2018

تابناک / تیم فوتبال داماش گیلان با تساوی مقابل میزبان بوشهری خود، برای دومین سال متوالی از صعود به لیگ یک بازماند.

از هفته پایانی رقابت های مرحله نهایی گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم داماش گیلان در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر میهمان تیم شاهین شهرداری این شهر بود.


آبی پوشان داماش در حالی پای به این مسابقه گذاشتند که با پیروزی مقابل شاهین شهرداری بوشهر و تساوی یا شکست تیم نفت و گاز گچساران در دیدار همزمان مقابل تیم سردار بوکان به پلی‌آف راه پیدا می کردند.


در این دیدار ابتدا تیم میزبان در دقیقه 9 توسط میلاد صارمی به گل رسید و در ادامه داماشی ها در دقیقه 35 توسط کنعان طاهر نژاد گل تساوی را به ثمر رساندند.
در نیمه دوم این مسابقه این داماش بود که برای رسیدن به گل پیروزی به آب‌ وآتش زد و در دقیقه 60 صاحب یک ضربه هم پنالتی شد، پنالتی‌ ای که سعید طالبی بازیکن این تیم آن را از دست داد تا رویاهای داماش برای رسیدن به پلی‌آف و صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور بر باد رود.
در نهایت این دیدار با تساوی یک‌ - یک خاتمه یافت.
به این ترتیب تیم شاهین شهرداری بوشهر با 22 امتیاز به عنوان تیم اول گروه دوم به صورت مستقیم به رقابت های فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان صعود کرد و تیم نفت و گاز گچساران با تساوی یک- یک مقابل تیم سردار بوکان 16 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم این گروه راهی بازی پلی آف شد تا با تیم دوم گروه دوم برای مشخص شدن دیگر تیم صعود کننده به لیگ یک رقابت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار