مالک باشگاه خونه به خونه بابل در فاصله 3 روز مانده به فینال جام حذفی انصراف رسمی خود از حضور در این جدال را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۹۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 30 April 2018
 

خونه به خونه بابل که با حذف تیم‌های لیگ برتری به فینال جام حذفی رسیده بود، در آستانه صعود به لیگ برتر در بازی پایانی نتایج به سودش رقم نخورد تا اکنون جنجالی‌ترین تصمیم این فصل فوتبال را به خود اختصاص دهند.

هرچند تصور می‌شد بعد از بازی و با توجه به شرایط احساسی موجود، اعلام انصراف خونه به خونه بابل از حالت رسمیت خارج شود و آنها با توجه به تدارکی که برای این مسابقه دیده‌اند، با حضور در خرمشهر در بزرگترین بازی تاریخ خود حضور یابند، مالک باشگاه این اعلام را رسمی کرد.

قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه‌ی بابل که چند سالی‌ است تیمداری را در دستور کار قرار داده و روز گذشته برای دومین فصل متوالی از صعود به لیگ برتر جا ماند، با توجه به اتفاقاتی که رخ داد گلایه تندی را متوجه فدراسیون‌نشینان کرد و تمایل آنها را برای عدم حضور این تیم در لیگ برتر در نتایج هفته پایانی دخیل دانست. این اتهام البته در ادامه با اعلام عدم حضورشان در مسابقه فینال جام حذفی همراه شد. خبری که به سرعت فراگیر شد و واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت. خیلی‌ها تصور می‌کردند در فوتبال حرفه‌ای اتخاذ چنین تصمیمی غیرممکن است و مالک باشگاه خونه به خونه با توجه به جو موجود و شرایط احساسی چنین تصمیمی را اتخاد کرده و به زودی از آن صرفنظر خواهد کرد تا تیمش را همچنان در رویای دستیابی به قهرمانی و حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده قرار دهد.


اما امروز مالک باشگاه خونه به خونه این تصمیم خود را قطعی کرد و با ارسال نامه‌ای که ریاست سازمان لیگ را مورد خطاب قرار داده بود، به عدم حضورشان در فینال جام حذفی رسمیت بخشید.


قاسم حسن زاده در این نامه و خطاب به رییس سازمان لیگ نوشته است:


لازم بذکر است به دنبال حوادث و اتفاقات چند هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور و حواشی و مسائل به وجود امده و مشکوک بودن خیلی از اتفاقات و علیرغم اینکه بنده شخصا با ریاست محترم فدراسیون بابت این ناعدالتی‌ها و اتفاقات صحبت داشته‌ام و از کمیته‌های اخلاق و صیانت و همچنین حراست فدراسیون درخواست کرده بودم که نظارت دقیق‌تری داشته باشند، ولی باز هم در روز پایانی بازی‌ها با تغییر زمین بازی و انتصاب داوری که در چند بازی با سوت‌های مشکوک خود شائبه‌هایی را به وجود اورده بود، اوج بی عدالتی و ناپاکی فوتبال را دیدیم و انتظار و اشتیاق یک شهر به سخره گرفته شد. لذا در اعتراض به این ناعدالتی‌ها و ناپاکی‌ها در فوتیال و تا زمان اتخاذ تصمیم لازم در جهت حراست از اخلاق و منش و مردانگی در فوتبال پاک از حضور در فینال جام حذفی انصراف قطعی خود را اعلام می‌نماییم. ضمنا بلیت بازی و فیش واریزی رزرو هتل آبادان نیز ضمیمه می‌باشد.


اکنون باید دید فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق، کمیته داوران و سازمان لیگ چه تصمیمی در قبال این اتهامات و تصمیم باشگاه خونه به خونه اتخاذ خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار