در پیام استاندار مرکزی بمناسبت روز شوراها؛
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی در پیامی بمناسبت روز شوراها آورده است: مدیریت شهری و روستایی آمیزه ای از انتظارات و مطالبات مردمی است که شوراهای اسلامی به عنوان پارلمان محلی باید در پاسخگویی به این انتظارات پیشرو باشند.
کد خبر: ۵۹۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 29 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت روز شوراها، که نسخه ای از آن در اختیار سایت خبری تابناک مرکزی قرار گرفته آورده است: مدیریت شهری و روستایی آمیزه ای از انتظارات و مطالبات مردمی است که شوراهای اسلامی به عنوان پارلمان محلی باید در پاسخگویی به این انتظارات پیشرو باشند.

آقازاده در این پیام تصریح است: تشكيل شوراهاي اسلامي با فرمان تاريخي امام خمینی (ره) در نهم ارديبهشت ماه 1359 بعنوان باشكوه ترين نماد مردم سالاري ديني، تبلور حقیقی توسعه برای مردم و به دست مردم است که توسعه را ماندگارتر و عمیق تر کرده و ابعاد آن را نیز گسترده تر می کند.

وی بیان کرده است: همفکری، همکاری و همدلی فلسفه‌ای است که شوراها را به میدانی برای تلاش و خدمت تبدیل کرده است تا از این رهگذر با برنامه ریزی همه جانبه نگر مبتنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت ها و  توانمندی های شورایی در روند تحقق آرمان های ملی نقش آفرینی کنند.

استاندار مرکزی ابراز کرده است: شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره پنجم به دلیل رشد فرهنگ سیاسی و اجتماعی مردم نقش و تکالیف مهم تری نسبت به ادوار گذشته بر عهده دارند و با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید در توسعه متوازن مناطق مختلف کشور و حمایت مستمر دولت از شوراها، شرایط هموارتری برای این نهاد فراهم شده تا با تعامل با بخشهای مختلف اجرایی روند خدمت را تسریع بخشد.

آقازاده تصریح کرده است: معرفی توانمندی ها و ظرفیت ها، بیان مشکلات استان و تلاش در جهت رفع آنها، پاسخگویی به مطالبات مردم،‌ برنامه ریزی برای کاهش مسائل زیست محیطی، توجه به مسائل اجتماعی به ویژه حاشیه نشینی و تقویت بافت های ناکارآمد، برنامه ریزی برای ایجاد درآمدهای پایدار و... از اهم توقعات و انتظارات مردم از شوراهای استان است که باید محور برنامه های شورا قرار گیرد .

استاندار مرکزی خاطر نشان کرده است: اينجانب ضمن تبريك نهم اردیبهشت ماه، روز ملي شوراها و تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات تمامي دست اندركاران و اعضاي محترم شوراهاي اسلامي شهر و روستا در سراسر استان، امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده است در جهت تحقق منويات معظم له، اهداف دولت تدبير و اميد و اعتلاي ايران اسلامي منشأ خدمات ارزشمندي در جامعه شهري و روستايي باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار