نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم،به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.
کد خبر: ۵۹۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 28 April 2018

به گزارش تابناک : دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، در جدیدترین پست اینستاگرامی خود تصاویری از اختتامیه سی و پنجمن دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به اشتراک گذاشت.

 

 

 

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، در صفحه خود در اینستاگرام گزیده ای از سخنانش درجلسه شورای اداری با حضور رئیس جمهور، منتشر کرد:

-اگر بتوانیم یک یا دو مسئله را در روند کار خود قرار دهیم بسیار بهتر است تا اینکه چندین پروژه را در دستورکار بگذاریم.
-اجرای راه آهن میانه به تبریز ۲۰ سال است که در حال انجام است در حالی که این طرح یک یا دو سال بیشتر طول نمی کشید!!
-در دولت گذشته نیز اعلام می‌شد دویست پروژه امضا شده در صورتی که هیچ‌کدام از آن‌ها اجرایی نمی‌شد و اکنون ششصدهزار میلیارد تومان پروژه روی دست دولت فعلی مانده است!!!
-صحبتی از قول یکی از مشاورهای رئیس جمهور اعلام شد که علیه دولت بود و کلی تنش اجتماعی ایجاد کرد و درست نبود
-بنده ایرانیم و جانم را هم برای ایران می‌دهم؛ زبان اصلی کشورمان فارسی است،ولی کسی هم نمی‌تواند هویت مرا انکار کند. توهین کننده به هویت من تفرقه انداز است نه کسی که دنبال هویتش است.
- اجرای اصل 15 قانون اساسی را نه تنها برای آذربایجان بلکه برای سایر استان‌ها نیز می‌خواهیم.
- شورای انقلاب فرهنگی اصل پانزدهم قانون اساسی را اجرایی کند.

 

 

 

 فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژى مجلس، در صفحه شخصی خود از برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان خوزستان با علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی خبرداد.

 

 

 

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت و رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، در اینستاگرام شخصی اش نوشت: 

هیئت وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود ، میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال ۱۳۹۷ را تعیین کرد. بر این اساس، حقوق مقامات و همطرازان مندرج در قانون مدیریت خدمات کشوری، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره و رؤسای دستگاه ­های اجرایی، استانداران، شهرداران مراکز استان­ ها و اعضای شورای اسلامی شهر مراکز استان­ ها در سال ۹۷ افزایش نمی­‌یابد. حقوق دیگر کارکنان دولت به تناسب حقوقی که سال قبل دریافت می‌کردند، به صورت پلکانی بین ۶ تا ۱۲ درصد افزایش می ­یابد و در هر صورت پرداختی به هیچ یک از کارکنان دولت در سال ۹۷ از مبلغ ۱۲ میلیون ریال کمتر نخواهد بود. حقوق بازنشستگان نیز در سال ۱۳۹۷ نسبت به سال قبل به میزان ۱۰ درصد افزایش می ­یابد و هیچ یک از بازنشستگان بعد از افزایش سنواتی و همسان­ سازی حقوق، کمتر از ۱۲ میلیون ریال دریافت نخواهند کرد.

غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره مصوبه هیات وزیران در مورد تعیین افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 97 اظهار کرد: در قانون بودجه سال 97، سقف افزایش حقوق 20 درصد و به صورت پلکانی تعیین شده است و نمی‌توان بر اساس قانون، افزایش حقوق را بین شش تا 10 درصد پیش‌بینی کرد، بلکه باید بین 20 تا دو درصد باشد.

وی افزود: در قانون بودجه ما می‌خواستیم افزایش حقوق کارکنانی که حقوق‌های پایینی می‌گیرند به حقوق کارکنانی که پرداختی بالا دارند نزدیک شود اما اگر این چیزی که رسانه‌ها به عنوان مصوبه هیات وزیران اعلام کردند درست باشد یعنی دولت تمایلی ندارد بین قشر پایین و بالا این عدالت را اجرا کند. با مصوبه دولت اگر حکم حقوقی من هشت میلیون تومان باشد درصد افزایش حقوقم 480 هزار تومان خواهد بود و کسی که حقوقش یک میلیون و 500 هزار تومان است با 12 درصد افزایش حقوق، 140 تا 150 هزار تومان افزایش خواهد داشت که این با قانون مغایر است.

این نماینده مجلس با بیان این‌که «تخلف دولت مردم را ناامید خواهد کرد»، گفت: دولت به جای کاهش هزینه‌های غیرضروری در افزایش حقوق‌ها چنین چیزی را اعمال کرده است.

تاجگردون با اشاره به تعیین سقف برای پاداش بازنشستگی کارکنان دولت، گفت: عملکردها نشان می‌دهد بسیاری از کارکنان در آستانه بازنشستگی پیش از عید خود را بازنشسته کردند و تقریبا پاداش بازنشستگی کسانی که شب عید کنار رفتند تا به قانون سال 97 برنخورند، یک عدد میلیارد وحشتناک و یک سوم منابعی است که ما برای افزایش حقوق‌ها می‌توانستیم تامین کنیم.

 

 

 

روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تصاویری از جلسه کارگروه فنی و مالی بیمارستان ششصد تخت خوابی ارومیه و دیدار مردمی اخیر خود به اشتراک گذاشت.

 

 

 

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رد طرح تنظیم مقررات مالی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: معتقد هستیم مشکلات آموزش و پرورش باید برطرف شود اما این طرح فرهنگیان را از چاله به چاه می اندازد.

 

 

 

وی در پستی دیگر در خصوص امکان برگزاری برخی بازی‌های جام جهانی 2022 در کشورمان و سفر مقامات فیفا جهت بررسی زیرساخت‌های ورزشی جزیره کیش گفت: بسیاری از مشکلات حوزه ورزش اجازه میزبانی چنین مسابقاتی در این سطح را به کشورمان نخواهد داد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید قبل از مطرح شدن این موضوعات، مشکلاتی از قبیل عدم رویارویی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی مرتفع یا به صورتی دیگر حل شود؛ تا زمانی که ما برای برون رفت از مشکلات، راه و چاره‌ای مناسب در نظر نگرفته‌ایم، نباید این موضوعات را مطرح کنیم.

این نماینده مجلس در دوره دهم تصریح کرد: زمانی که در عرصه بین المللی در ورزش‌های انفرادی با آوردن بهانه از از پیکار با نمایندگان رژیم صهیونیستی انصراف می‌دهیم، چگونه در این سطح مسابقات امکان میزبانی برای کشور وجود دارد؛ زیرا سودی برای ما ندارد و منفعتی در زمینه ورزشی به کشور نمی‌رساند.

عضو فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رفع مشکلاتی از این قبیل نیاز به جسارت مسئولان ما دارد و باید قاطعانه به بیان نظرات خود در صحنه بین المللی بپردازند، ولی با آوردن بهانه‌های مختلف دردی دوا نمی‌شود تا زمانی که مشکلات حل نشود، امکان برگزاری چنین مسابقاتی در کشور ایران منتفی است و مطرح کردن آن برای کشور در این برهه حساس ضرورتی ندارد. 

 

 

 

جعفرزاده همچنین از تشکر رییس کمیته پارالمپیک جمهوری اسلامی از وی درخصوص رفع ممانعت از پرداخت بودجه مصوب کمیته ملی پارالمپیک توسط دیوان محاسبات در سال 1396 خبر داد.

 

 

 

محمّد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستانهای ملارد ،شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، در صفحه خود در اینستاگرام تصاویری از  مراسم تجلیل از جانبازان گرانقدر شهرستان قدس، جلسه بررسی مشکلات روستای مهردشت، جلسه بررسی مشکلات روستاهای علی بیات و شریف آباده، جلسه بررسی مشکلات روستای ارغش آباد، دیدارش با اهالی روستای رضی آباد پائین شهریار، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار،  آئین تجلیل از قهرمانان جهان و مربی تکواندو شهرستان قدس، تجلیل از قهرمان شهریاری کشتی کشور و همچنین گزارشی از تامین آب کشاورزی غرب استان تهران منتشر کرد.

 

 

 

 

على اصغر یوسف نژاد نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شوراى اسلامى، با انتشار پستی از بازدیدش از خانه کارگر ساری به مناسبت هفته کارگر خبر داد.

 

 

 

علی اسدی نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس شورای اسلامی، تصاویری از نشست اش با مدیرکل بنیاد مسکن، نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و نشست شورای معادن استان کرمان به اشتراک گذاشت.

 

 

 

 

 

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان درمجلس،تصویری از بازدیدش از کاروانسرای یام مرند در استان آذربایجان شرقی منتشر کرد.

 

 

 

محمد دامادی نماینده ساری و میاندرود در مجلس، در اینستاگرام شخصی اش تصویری ازحضورش در فینال مسابقات فوتبال کیاسر منتشر کرد.

 

 

 

احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی عنوان کرد:دلیل افسردگی مردم غارت بیت المال و تبعیض است.

 

 

 

 سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی اش تصاویری از دیدارش با وزیر نفت، جلسه اش با وزیر اقتصاد و همچنین نشست خود با اصحاب رسانه به اشتراک گذاشت.

 

 

 

وی در پستی دیگر ویدیویی از مراسم تجلیل از مادران شهدای مدافع حرم منتشر کرد.

 

 

 

ساداتی نژاد همچنین با انتشار تصویر زیر نوشت:

حافظ محترم قرآن کریم برادر ارجمند جناب آقای مصطفی اصفهانیان
کسب مقام اول سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در رشته حفظ کل قرآن را به جنابعالی، جامعه قرآنی و همشهریان عزیز تبریک می گویم.
این موفقیت ارزنده و معنوی؛ موجب فخر و مباهات همه دوستداران و پیروان قرآن کریم و مردم مومن شهرستان های کاشان و آران و بیدگل گردید.
از درگاه خداوند سبحان موفقیت روزافزون شما را در سایه سار قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) مسئلت می نمایم. امیدوارم شاهد افتخار آفرینی‌های بیش از پیش شما در عرصه های کشوری و بین المللی باشیم. انشاءالله

 

 

 

علی اکبر کریمی نماینده مردم شهرستان های اراک، خنداب وکمیجان در مجلس شورای اسلامی، تصویری از حضورش در مراسم روز رادیو سال 88 منتشر کرد.

 

 

 

سیدحسین افضلی نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود از دیدارش با مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در خصوص پیگیری و رفع مشکلات مربوط به رشته های زیر مجموعه وزارت بهداشت در محل وزارتخانه بهداشت خبرداد.

 

 

 

وی در ادامه تصویر زیر را منتشر کرد.

 

 

 

سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی، در آخرین پست اینستاگرامی خود نوشت: 

به مصاف تزویر باید رفت چه درلباس مقدس و چه در لباس ابلیس.....
باید فهمید با تکرار لفظی ارزشها بدون عمل به ان چیزی جز ابلیس پرستی نیست
باید فهمید که برای نزدیک شدن به عوامل قدرت و ثروت چاپلوسی و تملق و تایید باطل عین شیطان پرستی است 
باید فهمید انچه که کمر اسلام و دین را میشکند نفاق و ریاست

باید فهمید که اهل بیت همه توسط جریان نفاق به ظاهر مسلمان به شهادت رسیدند نه مشرکین و کفار 
باید فهمید انهایی که منافقانه هر روز چهره عوض میکنند واز این جریان به ان جریان و ازان جریان به این جریان کوچ می کنند تا شاید منافعی تامین کنند مانع از اجرای ارزش هااست

باید فهمید شهید برای اجرای حق و احقاق حق ملت و احیای ارزشهای اسلام جان داد نه برای لقلقه زبان شدن و حاکم کردن اغراض و اهداف پلید خود

باید فهمیدکه خیانت به اعتماد دیگران خلاف اصول حاکم بر ارزشها و شهداست هرچند نزدیکترین فرد شهید باشی و یا ملبس به مقدسترین لباس باشی 
باید فهمید هرکجا به شما مسولیتی دادند خیانت در ان مسولیت خلاف انسانیت است

باید فهمید ...

 

 

 

 

منبع : خانه ملت 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار