تابناک مرکزی: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فاز دوم طرح توسعه بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۵۹۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 25 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از دیار آفتاب؛ حسن طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فاز دوم طرح توسعه بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک با حضور «سید حسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری می رسد.

طاهراحمدی اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات به بیماران نیازمند طرح توسعه بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به صورت آزمایشی در اواخر اسفندماه به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان آیت الله خوانساری، بیمارستان فوق تخصصی درمان سرطان غرب کشور است، ادامه داد: فاز دوم توسعه این بیمارستان در قالب ۹۶ تخت درمانی است که با کمک خیران و مسولان استان احداث شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه پس از تکمیل و بهره‌برداری از فاز دوم طرح توسعه این بیمارستان، فاز سوم آن نیز در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: امیدوارم که با مساعدت و همراهی خیران این مرحله را نیز به اتمام برسانیم تا خدمتی به بیماران و خانواده‌های آنان در این بیمارستان داشته باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار