استاندار مرکزی:
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی در واگذاری صنایع بخش خصوصی به تجربیات خوبی دست نیافته است و آثار سوء امروز در واحدهای صنفی این استان گویای این واقعیت است.
کد خبر: ۵۹۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 25 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سیدعلی آقازاده اظهار داشت: زمانی که فروش کارخانجات دولتی مطرح می‌شود، نوعی ابهام و شک و تردید به وجود می‌آید، در حالی که استان مرکزی، به عنوان یک استان صنعتی مطرح است.

وی افزود: حمایت از واحدهای تولیدی در سال جاری و توجه به تولید با کیفیت در استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی که دارای کارخانجات و صنایع بزرگ است، از اهمیت بسیار برخوردار بوده و این مهم با جدیت پیگیری خواهد شد.

استاندار بیان داشت: در سال جاری برای طرح توسعه واحدهای تولیدی تسهیلات مطلوبی پیش‌بینی شده و حمایت از طرح توسعه واحدهای صنعتی در استان مرکزی نیز مد نظر قرار دارد.

استاندار مرکزی در ادامه در مورد مشکلات شرکت هپکو اراک، اظهار داشت: برای دفع مشکلات شرکت هپکو اراک، با مقامات مرتبط کشوری مذاکرات انجام شده و دنبال سهام‌دار جدید هستیم، تا با تزریق مالی و راه‌اندازی کارخانه، شاهد از سرگیری تولید و رفع بحران و مشکلات در این واحد بزرگ صنعتی کشور باشیم.

وی بیان داشت: با وجود اینکه این شرکت، خصوصی است اما دولت به دنبال این است تا جایی که می‌تواند، در رفع مشکلات این واحد صنعتی مشارکت داشته باشد، که در این زمینه تاکنون قدم‌های خوبی برداشته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار