معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی خبر داد:
تابناک مرکزی: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت: جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با هدف تقدیر از جوانان نمونه و نخبه برگزار می شود.
کد خبر: ۵۹۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 25 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی امیدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی؛ گفت: به مناسبت هفته جوان برنامه های متنوع ورزشی، فرهنگی و هنری در استان مرکزی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بنابه پیش بینی های صورت گرفته از روز 8 تا 14 اردیبهشت ماه هفته گرامیداشت جوان در پیش رو است و اقدامات اجرایی برای این ایام طراحی شده تا این هفته در شأن جوانان استان مرکزی برگزار شود.

امیدی تصریح کرد: هدف از برگزاری هفته جوان معرفی جوان شایسته طراز اول اسلام با توجه به ابعاد شخصیتی حضرت علی اکبر(ع) است.

وی گفت: تقویت امید، نشاط ایمان و خودباوری، عفت، هویت، حیا و غیرت جوان مسلمان ایرانی، معرفی شخصیت های متعالی و ارائه الگوهای شایسته برای جوان امروز، اهتمام به ترویج و تبیین دیدگاه های مقام معظم رهبری در حوزه جوانان و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه جوانان از دیگر اهداف این برنامه است.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی این روز به عنوان روز جوان باید در دستور کار قرار گیرد و خوشبختانه این امر بعد از چند سال به صورت ویژه جا افتاده و معرفی دستاوردها و برنامه های امور جوانان و برترین های جوانان باید مد نظر قرار گیرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی با اشاره به برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) بیان داشت: تقدیر از جوانان نمونه و نخبه در حوزه‌های علمی و دانشگاهی، ورزشی، مخترع و مبتکر، فعال قرآنی، سرباز جوان نمونه، طلبه جوان نمونه، ورزشکار جوان نمونه از رئوس فعالیت های این جشنواره است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار