رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک:
رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: پروژه‌هایی در حال احداث در شهرستان است که می‌تواند باری از مشکلات درمانی مردم را مرتفع نماید و مهم‌ترین آن‌ها بیمارستان 96 تختخوابی است که تمام تلاش خود را جهت تکمیل، تجهیز و افتتاح آن به کارخواهیم گرفت.
کد خبر: ۵۹۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 22 April 2018

ضا هژبر پور امروز اظهار کرد: پوشش همگانی سلامت به این معنی است که همه افراد جامعه خدمات موردنیاز سلامت را بی‌هیچ فشار مالی دریافت کنند، خدماتی که به‌اندازه کافی باکیفیت بوده و باعث بهتر شدن وضعیت سلامت افراد دریافت‌کننده خدمت می‌شود.

وی افزود: سلامت پایه و اساس توسعه اقتصادی درازمدت و پیشرفت جامعه است و نظام بهداشتی در تمام کشورها در جهت رسیدن به پوشش همگانی سلامت نیاز به تقویت دارد و همه باید مشارکت و همکاری کنند.

هژبر پور با تشریح خدمات ارائه‌شده در طرح تحول نظام سلامت در شهرستان باغملک، بیان کرد: بخش بهداشت و درمان باغملک با دارا بودن 10 مرکز بهداشتی و درمانی، 61 خانه بهداشت، 4 پایگاه بهداشتی، 5 اورژانس جاده‌ای، یک اورژانس شهری و بیمارستان شهید طباطبایی کار ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را در سرلوحه کاری خود قرار داده است تا جایی که آمار مراجعه‌کنندگان به مراکز و بیمارستان بیش از 22 هزار نفر در 15 روز تعطیلات نوروزی امسال بوده است.

وی گفت: پروژه‌هایی در حال احداث در شهرستان است که می‌تواند باری از مشکلات درمانی مردم شهرستان را مرتفع نماید و مهم‌ترین آن‌ها بیمارستان 96 تختخوابی است که تمام تلاش خود را جهت تکمیل، تجهیز و افتتاح آن به کارخواهیم گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک افزود: مراکز بهداشتی و درمانی شماره یک و ابوالعباس، آموزشگاه بهورزی، اورژانس جاده‌ای هوره، کلینیک تخصصی بیمارستان شهید طباطبایی، مرکز بهداشتی درمانی و 2 پروژه دیگر در شهر صیدون در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: باغملک ، بیمارستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار