رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان با تاکید بر توسعه این رشته در استان و تلاش بر افزایش جمعیت مخاطب، گفت: هیچ کم‌کاری از سوی کمیته‌های هیات پذیرفته نیست و مطمئنا مدیران کم‌کار از فضای ورزش همگانی حذف خواهند شد.
کد خبر: ۵۹۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 21 April 2018

حمید سالمی اظهارکرد: ورزش‌های همگانی استان که در سال 1385 در نقطه صفر ورزش خوزستان و فدراسيون قرار داشت، اکنون به همت و تلاش خادمین و تلاشگران بی ادعای ورزش‌های همگانی و همچنین حمايت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و فدراسيون وشبختانه سیر صعودی خود را به صد درصد رسانده است.

وی بیان کرد: ورزش همگانی خوزستان هم اکنون دارای یک میلیون و 200 هزار نفر ورزشکاراست ولی باید تلاش کنیم این عدد با جذب جمعیت مورد نظر بیشتر شود که برای رسیدن به این هدف بزرگ، کمیته‌های ورزش همگانی خوزستان باید بیشتر و بسيارجدی‌تر از سال گذشته در سطح شهرستان‌ها فعالیت کنند.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: برای پیشبرد هدف‌مان و توسعه ورزش همگانی و مدیرت خوب آن، تمام مدیران کمیته‌های مختلف ورزش همگانی استان نسبت به تشکیل جلسات با مدیران کمیته‌های شهرستانی و تکمیل و ارائه مکتوب چارت سازمانی حوزه مدیریت خودت موظف هستند.

وی تاکید کرد: خط مشی اصلی ورزش همگانی خوزستان همان کتاب سند تحول است که باید بر مبنای آن، سياستگذاری‌های اعلام شده فدراسیون ورزش‌های همگانی اجرایی شود. برای تحقق شعار امسال ورزش همگانی خوزستان نیز باید یکدلی و تلاش و همچنین همکاری و هماهنگی را سرلوحه کار قرار دهیم. صراحتا نیز اعلام می‌کنیم کم کاری پذیرفته نیست و مطمئنا مدیران کم کار از فضای ورزش همگانی حذف خواهند شد.

سالمی بیان کرد: خوشبختانه مدیرکل ورزش و جوانان استان و شخص استاندار ورزش دوست خوزستان نیز با حمایت‌های خوب خود ما را به آینده موفق ورزش همگانی استان امیدوار کرده‌اند. با تداوم این حمایت می‌توانیم دارای استانی پرنشاط و فعال در عرصه ورزش‌های همگانی باشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار