تابناک مرکزی: استاندار مرکزی گفت: امسال می‌توانیم تسهیلات خوبی را برای طرح‌های توسعه‌ای در نظر بگیریم این در حالی است که استان مرکزی سابقه خوبی در واگذاری صنایع نداشته است.
کد خبر: ۵۹۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 19 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، سید علی آقازاده پیش از ظهر امروز در جریان سفر معاون سیاسی وزیر کشور به استان مرکزی و در بازدید از شرکت آوا پزشک اظهار داشت: شرکت آوا پزشک در مدت دو دهه فعالیت خود توانسته افتخار بزرگی را در تولید نیازهای بهداشتی و درمانی کشور داشته باشد.

وی افزود: آوا پزشک دوران بحران خود را پشت سر گذاشته اما امروز با 450 نفر پرسنل یکی از بزرگترین کارخانجات تولیدی شهرستان آشتیان و استان مرکزی که به عنوان یک  استان صنعتی شناخته شده،است و همه ما وظیفه داریم این کارخانه را حفظ و حمایت کرده و طرح‌های توسعه آینده آن را پیش ببریم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: امسال می‌توانیم تسهیلات خوبی را برای طرح‌های توسعه‌ای در نظر بگیریم این در حالی است که استان مرکزی سابقه خوبی در واگذاری صنایع نداشته است.

وی ادامه داد: امیدواریم کارخانه آوا پزشک با حمایت دولت و دستگاه‌های استان و ملی بتواند مانند دو دهه گذشته تلاش‌ها و فعالیت خود را ادامه دهد.

نماینده مردم فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: امسال باید با توجه به شعار سال از شرایط کارخانه آوا پزشک حمایت ویژه‌ای داشته باشیم.

محمد حسینی ادامه داد: امروز با حضور خود در این کارخانه این نوید را می‌دهیم که ما به منظور اینکه این شرکت نسبت به سال‌های گذشته با قدرت‌تر و برای انجام اقدامات بهتر عمل کند در اینجا حاضر شدیم و نباید برای مردم این شهرستان و کارکنان این شرکت نگرانی وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: مجموعه وزارت بهداشت نسبت به شرکت آوا پزشک نظر مثبت دارند و از آنجا که کشور نیازمند محصولات استراتژیک این کارخانه است در نتیجه محصولات باید تولید شده و از آن حمایت شود و ما هم تلاش لازم را انجام می‌دهیم تا این شرکات شرایط بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار