هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور در حالی عصر امروز سه شنبه در شهرهای مختلف برگزار می شود که بازی حساس دو نماینده مازندران و پیروزی مستقیم برابر حریفانشان ، امیدهای صعود به لیگ برتر را در این استان زنده خواهد کرد.
کد خبر: ۵۹۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 17 April 2018

به گزارش تابناک : در چارچوب بازی های این هفته که با برگزاری 9 مسابقه به طور همزمان در شهرهای مختلف دنبال می شود ، تیم رده سومی خونه به خونه مازندران در بابل میزبان تیم میان جدولی شهرداری ماهشهر است و امید زیادی به کسب 3 امتیاز این بازی خانگی دوخته است.
تیم نساجی دیگر نماینده مازندران هم در دیداری حساس و سرنوشت ساز بیرون از خانه میهمان تیم صدر جدولی نفت مسجدسلیمان است.
تا پایان هفته سی و یکم این مسابقات پس از تیم 63 امتیازی نفت مسجد سلیمان و فجرسپاسی 58 امتیازی که در صدر و دوم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند ، تیم های خونه به خونه و نساجی مازندران با کسب 57 امتیاز مشابه و به لطف تفاضل گل در رده های سوم و چهارم جا خوش کرده اند.
بدون شک پیروزی هر دو نماینده مازندران در دیدارهای این هفته می تواند آنها را به رویای شیرین رسیدن به لیگ برتر در دو هفته پایانی امیدوارتر کند.
* در انتظار لغزش صدرنشین
حساس ترین دیدار هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور در شهر مسجدسلیمان جریان پیدا می کند ، جایی که تیم های نفت این شهر و نساجی مازندران از ساعت 17 به مصاف هم خواهند رفت.
نساجی مازندران با هدایت جواد نکونام که در 5 بازی گذشته با این تیم نتایج خوبی کسب کرده و این تیم را به مدعیان صعود به لیگ برتر رسانده در بازی رفت در قائمشهر با نتیجه یک بر صفر به تیم نفت مسجد سلیمان باخته و امید زیادی به جبران این نتیجه و سوغات 3 امتیاز از جنوب برای هواداران خودش خواهد بود.
در مقابل ، نفتی ها که هدایت این تیم را محمود فکری سرمربی مازندرانی و سرمربی دو فصل پیش نساجی برعهده دارد، با کسب پیروزی در این دیدار می تواند به عنوان نخستین تیم صعود خود به رقابت های فصل آینده لیگ برتر را جشن بگیرد.
با این وصف ، کسب 3 امتیاز برای هر دو تیم نفت و نساجی در دو هفته مانده به پایان رقابت ها و نزدیکی امتیاز دیگر تیم ها، به نوعی از نان شب هم برای مالکان باشگاه ، کادر فنی ، هواداران و مردم دو استان دارای اهمیت است.
در همین حال مسئولان شهرستان قائمشهر و نمایندگان این شهر در مجلس در آستانه بازی حساس تیم نساجی و برای روحیه دهی به بازیکنان و کادر فنی این تیم ، برای هرگونه حمایت و کمک به این تیم اعلام آمادگی کردند.
** خونه به خونه در اندیشه تحقق رویای صعود
تیم خونه به خونه دیگرنماینده مازندران هم در این هفته در دیداری خانگی میزبان تیم رده یازدهمی شهرداری ماهشهر است.
' دراگان اسکوچیچ ' سرمربی تیم خونه به خونه مازندران که پس از 11 بازی روی نیمکت این تیم عملکرد قابل قبولی داشته، نخستین باخت خود به همراه بابلی ها را برابر تیم سابقش ملوان بندر انزلی در زمین این تیم تجربه کرد تا 3 امتیاز اختلاف از دست رفته برای این تیم ، شرایط صعود را در هفته پایانی سخت تر کند.
خونه به خونه در رقابت های این فصل در بیشتر بازی های خانگی ، امتیازهای لازم را کسب کرده و کمتر بازی خود را به حریفان باخت.
در مقابل شهرداری چی های خوزستانی در پنج دیدار اخیر بیرون از خانه خود تنها یک امتیاز دشت کردند و اگر شاگردان اسکوچیچ تمرکز خود را روی این دیدار معطوف کنند ، بعید است کار سختی مقابل این تیم در پیش داشته باشند.
بازیکنان خونه به خونه که با درخشش در رقابت های این فصل ، فینال جام حذفی کشور را به رخ حریفان خود می کشند، امیدوار هستند با حمایت حداکثری هواداران خود ، به 3 امتیاز ارزشمند این بازی دست یابند و رقابت تا رسیدن به لیگ برتر را تا هفته های پایانی گرم داشته باشند.
اسکوچیچ سرمربی خونه به خونه در آستانه این دیدار سرنوشت ساز گفت : هر کسی می داند ماموریت تیم ما هنوز نه تنها به پایان نرسیده ، بلکه وارد هفته های حساسی شده است.
وی افزود : ما در طول 20 روز آینده باید مزد تمام مجاهدت ها و سختی هایی را که طی این فصل متحمل شده ایم ، بگیریم.
او ادامه داد : برای بازی مهم برابر تیم شهرداری آماده هستیم و به پیروزی برابر این تیم فکر می کنیم.
در همین حال باشگاه خونه به خونه مازندران تمامی بلیت های مربوط به دو بازی آخر این تیم در بازی های خانگی را خریداری کرده و تماشای این دیدار برای علاقه مندان به فوتبال و هواداران خونه به خونه رایگان است.

 

 

 

منبع : ایران اکونومیست 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار