رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک:
تابناک مرکزی: بروز انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در قنات ناصری، یک مصدوم بر جای گذاشت و خسارت مالی در پی داشت.
کد خبر: ۵۹۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 17 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر رخداد انفجار در یک منزل مسکونی، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه یک به همراه گروه امداد و نجات 103 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اراک، ساعت 8:44 صبح روز جمعه 24 فروردین به قنات ناصری، کوچه نصر 20 اعزام شدند.

آقازیارتی در خصوص این حادثه گفت: یک واحد مسکونی در طبقه اول یک ساختمان 3 طبقه، بر اثر نشتی گاز شهری دچار انفجار و آتش‌سوزی شده و در پی این حادثه به پنجره‌ها و دیواره‌های این واحد مسکونی خساراتی وارد شده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و ضمن ایمن‌سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات خاموش‌کننده اقدام به خاموش کردن آتش‌سوزی ناشی از این انفجار کرده و از سرایت آتش به نقاط دیگر آن جلوگیری کردند.

آقازیارتی اضافه کرد: بر اثر این حادثه یکی از ساکنین این منزل مسکونی مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل گردید.

وی در پایان گفت: نیروهای عملیاتی پس از مهار و خاموش کردن آتش و ایمن‌سازی محل حادثه، با تحویل منزل مسکونی به عوامل انتظامی حاضر در محل، به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه بازگشتند.

علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پیشگیری سازمان آتش‌نشانی اراک در دست بررسی می‌باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار