کد خبر: ۵۸۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 11 April 2018

تابناک / سرمربی خونه به خونه بابل از نحوه بازی تیم خود مقابل ملوان راضی نیست.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی خونه به خونه بابل پس از شکست تیمش مقابل ملوان بندر انزلی در هفته سی و یکم لیگ دسته اول اظهار داشت بازیکنانش باید شهامت زیادتری از خود نشان دهند و انرژی تیم کافی نیست.

دراگان اسکوچیچ پس از شکست یک بر صفر مقابل ملوان گفت:

بازیکنان باید شهامت زیادتری از خودشان در زمین نشان بدهند تا به لیگ برتر برویم اکنون شانس داریم که در سه بازی آینده بجنگیم و پیروز شویم به شرطی که از این بازی چیزی یاد گرفته باشیم. انرژی امروز ما کافی نیست. در هفته های اخیر ۴-۵ بازیکن مان را از دست دادیم و این برای ما مشکل ساز بود اما این مصدومیت ها بهانه ای برای فرار از شکست امروز نیست. از بازی امروز تیمم راضی نیستم. بازی را باختم و بدتر اینکه علت باخت را نمی دانم . اگر سه گل می خوردیم و می باختیم اشکالی نداشت اما این باخت را نمی توانم قبول کنم.

اسکوچیچ در مورد بازگشت به انزلی گفت:

از بازگشت به انزلی لذت بردم اما نتیجه بد بود. به مربیان دیگر هم پیام می دهم که در مورد من صحبت کردند بهتر است در مورد من صحبت نکنند و به کارشان بپردازند. امروز بازی را بردند.

سرمربی خونه به خونه در مورد اینکه تفاوت ملوان او و ملوان امروز گفت:

ملوان من تیم خیلی بهتری از ملوان امروز بود. خیلی چیزها در مورد ملوان می دانم اما وظیفه من نیست که در مورد ملوان صحبت کنم من به ملوان تبریک می گویم ولی ملوان شایسته باشگاه بهتری است زیرا مردم این تیم را دوست دارند و از این شرایط راضی نیستم. وظیفه من ساختن تیمم است تا آن را به لیگ برتر ببرم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار