تابناک مرکزی: نماینده اصلاح‌طلب مجلس قسم خورد اگر در هر کجای دنیا وضعیت بازار ارز دچار چنین نوسانی می‎شد، رئیس جمهورش استعفا می‎داد و به روحانی گفت: اگر استعفا نمی‎دهید، دست کم وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی را برکنار کنید.
کد خبر: ۵۸۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 10 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرآنلاین، در حاشیه جلسه دلاری امروز مجلس، بارها و بارها توصیه عزل ولی‎الله سیف رئیس بانک مرکزی از تریبون مجلس عنوان شد. توصیه ای که از نخستین ساعت آغاز به کار مجلس تا دقایق پایانی آن، ترجیع بند سخنان نمایندگان معترض به وضعیت بازار ارز شده بود.

رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده سبزوار و جغتای در تذکری در پایان جلسه امروز مجلس گفت: جهت حمایت از کالای داخلی و مبارزه با بیکاری، حداقل کار باید این باشد که برای مدیران دولتی که به هر بهانه ای کالای خارجی خریداری می کنند، مصادیق مجرمانه تعیین کنند؛ از عزل مدیریتی تا زندان!

وی در ادامه در تذکری به رئیس جمهور، گفت: اگر گوش شنوا دارید، صدای اعتراض مردم را از زبان نمایندگانشان شنیدید. وزیر رفاه و رئیس بانک مرکزی، قصد رها کردن میزشان را ندارند. اگر بخاطر رکود بازار از مردم عذرخواهی نمی کنید، لااقل تیم اقتصادی تان را بازسازی کنید.

سبحانی‎فر با اشاره به نوسانات نرخ ارز در روزهای اخیر، ادامه داد: والله هرکجای دنیا بود رئیس جمهور باید استعفا می داد؛ استعفا که نمی دهید؛ لااقل وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی را برکنار کنید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار