فرمانده انتظامي شهرستان دليجان خبر داد:
تابناک مرکزی: شخصي كه چند روز قبل برادر خود را به علت اختلافات خانوادگي در بيابان هاي اطراف شهرستان دليجان با اسلحه دست ساز به قتل رسانده بود، در تحقيقات كارآگاهان پليس اين شهرستان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۵۸۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 09 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام پليس، فرمانده انتظامي شهرستان دليجان در اين باره گفت: در شب يازدهم فروردين ماه گزارشي در خصوص كشف جسدي مردي جوان در بيابان هاي اطراف يكي از روستاهاي شهرستان به مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تيمي از كارآگاهان پليس و پزشكي قانوني براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ علي هاشمی افزود: در معاينه اي كه از جسد به عمل آمد، مشخص شد كه اين فرد كه اهل و ساكن يكي از روستاهاي شهرستان بود، در محل نگه داري احشامش از چند ناحيه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان باخته است.

اين مقام انتظامي اضافه كرد: بلافاصله تحقيقات كارآگاهان پليس براي شناسايي و دستگيري قاتل آغاز شد و در مرحله نخست، بستگان و آشنايان اين فرد مورد بازجويي هاي تخصصي پليس قرار گرفتند.

هاشمي ادامه داد: در روند تحقيقات، سرانجام سرنخ هايي از دست داشتن برادر مقتول در اين قتل به دست آمد و با هماهنگي اين مرجع قضايي اين فرد دستگير شد.

وي در ادامه با اشاره به اعتراف قاتل به قتل برادر خود گفت: متهم ‌ با توجه به اسناد و مدارك موجود به قتل برادر خود به علت برخي اختلافات خانوادگي با شليك گلوله از يك اسلحه دست ساز اعتراف كرد.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: با راهنمايي قاتل، سلاح استفاده شده در اين قتل در بيابان هاي اطراف محل حادثه كشف شد و مراحل تكميل تحقيقات و روند رسيدگي قانوني به پرونده با هماهنگي مرجع قضايي در حال پيگيري است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار