تابناک مرکزی: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بر اساس ابلاغ رسمی به تمام افسران و ماموران جرثقیل، در صورت تخلف خودرو حتی اگر آن خودرو مشمول انتقال با جرثقیل به پارکینگ هم باشد، به محض حضور صاحب خودرو، افسر مکلف است فقط جریمه را اعمال کند و خودرو را روی زمین بگذارد حتی اگر خودرو روی جرثقیل باشد.
کد خبر: ۵۸۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 06 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، سردار رحیمی با بیان این مطلب افزود: در صورت حمل خودرو به پارکینگ (به‌رغم حضور راننده)، افسر مربوطه خلاف مقررات عمل کرده و مالک خودرو می‌تواند به بازرسی مراجعه و موضوع را پیگیری کند.

وی همچنین از ارسال پیامک به رانندگانی که خودرویشان به پارکینگ منتقل می‌شود خبر داد و گفت: به محض اینکه خودرو توسط افسر با جرثقیل بلند می‌شود، افسر مربوطه اطلاعات خودرو را به سامانه طراحی شده در این زمینه منتقل کرده و با درج اطلاعات مالک خودرو روی سیستم، بلافاصله برای مالک یک پیامک با این مضمون که "خودروی شما به علت تخلف به پارکینگ منتقل شد" ارسال می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به احتمال عدم ارسال پیامک اظهار کرد: در صورت عدم ارسال پیامک به مالک خودرو، می‌توان با پلیس 110 تماس گرفت و از آن طریق با اتصال به مرکز کنترل پلیس راهور، پیگیری‌های لازم را انجام داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید خواجه رسولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
بسیار کار پسندیده وخدا پسندیست هرچند درابتدا توسط افرادی که در این کار ذینفع هستند ممکن است مقاومت هایی صورت گیرد ولی در نهایت باعث خوشنودی مردم از نیروی انتظامی خواهد شد .من چون خودم در این رابطه خاطره بسیار بدی دارم که البته ماشین توسط جرثقیل مورد اعتماد نیرو انتظامی به نوعی ثرقت شده بود ودر نهایت شکایت های من هم چون نتیجه ای نداد مجبور به رضایت شدم ولی این دستور العمل میتوان گام مثبتی برای جلوگیری از این جور موارد باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار