کد خبر: ۵۸۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۷ 05 April 2018

تابناک گیلان / هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی همزمان همه مدعیان برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته سی‌ام مسابقات لیگ دسته اول فوتبال با برگزاری هفت دیدار همزمان از ساعت 16:15 امروز (چهارشنبه) آغاز شد. بازی‌هایی که با پیروزی چهار مدعی اصلی صعود همراه بود. در ادامه نیز تیم نفت مسجدسلیمان با برتری دو برصفر مقابل برق جدید شیراز آرایش بالای جدول را عینا نسبت به هفته گذشته حفظ کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، با نتایج امروز، خونه‌به‌خونه بابل با پیروزی خانگی مقابل شهرداری تبریز، تا قبل از دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل برق جدید و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به حریف جنوبی با 57 امتیاز به صدر جدول صعود کرده بود هر چند دقایقی بعد این جایگاه را پس داد.

فجر سپاسی با 55 امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماند. نساجی هم به لطف هت‌تریک کاپیتان خود محمد عباس‌زاده مقابل تیم سقوط کرده و بی دروپیکر صبای قم، 54 امتیازی شد و رده چهارم را حفظ کرد. در سایر دیدارهای هفته سی‌ام، تیم‌های ایرانجوان بوشهر و شهرداری ماهشهر از ساعت 16:30 به مصاف هم رفتند که بوشهری ها با یک گل بسیار حیاتی برنده مسابقه مرگ و زندگی شدند.

نتایج دیدارهای این هقته

بادران یک - مس رفسنجان صفر
گل‌: امید نظامی‌پور (65)

صبای قم یک - نساجی مازندران 6
گل‌ها: رضا شکری (79) برای صبا و سهیل رحمانی (31)، محمد عباس‌زاده (43، 45 و 48)، حسن نجفی (70) و مجتبی ممشلی (2+90) برای نساجی

ماشین‌سازی صفر - مس کرمان یک
گل‌: شاهرخ غلامرضاپور (73)

گل‌گهر سیرجان صفر - ملوان بندر انزلی صفر

فجرسپاسی شیراز 2 - اکسین البرز صفر
گل‌ها: بهروز هوشمند (22 و 66) برای فجر

آلومینیوم اراک 4 - راه‌آهن صفر
گل‌ها: مهدی خلج (20)، سجاد آقایی (30)، ابوالفضل قربانی (70) و وحید جعفری (79)

خونه‌به‌خونه بابل یک - شهرداری تبریز صفر
گل‌ها: حمید کاظمی (45 - پنالتی)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار