مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی خبر داد:
تابناک مرکزی: مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی با بیان اینکه بازدید گردشگران از موزه های استان مرکزی بیش از 50 درصد افزایش داشته است گفت: در نوروز ۹۷ بیش از سیزده میلیون و دویست هزارخودرو از مبادی مواصلاتی استان در نوروز تردد داشته اند.
کد خبر: ۵۸۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 03 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی، مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: با همت و همکاری تمامی اعضای ستاد خدمات سفر در نوروز ۹۷ جمعا ۵۳۶۴۰۱ نفر در استان مرکزی اقامت داشته اند که از این تعداد حدود 23 هزار نفر در هتل و مسافرخانه های استان اسکان داشته اند. همچنین میزان اقامت در تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش استان نیز 25 هزار نفر بوده و باقی گردشگران در کمپ های موقت و چادر اقامت داشته اند.

سید محمد حسینی افزود: در مجموع بازرسین اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی ۱۶۹ بازدید مشترک از مراکز اقامتی، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی موقت به عمل آورده اند که این امر موجب بالاتر رفتن کیفیت خدمات دهی و رضایت بیش از پیش گردشگران شد به گونه ای که در طول ایام نوروز ۹۷ هیچ شکایتی در خصوص خدمات گردشگری استان به ثبت نرسیده است.

وی در پایان گفت:  در سال ۹۷ تعداد بازدید گردشگران از موزه های استان به رقم 11098بازدید در ایام نوروز رسیده در حالی که سال گذشته این عدد 7120 نفر ثبت شد. افزایش بازدید از موزه ها بیش از 50 درصد بوده که این رقم نشانگر تاثیر آگاه سازی و تبلیغ آثار موزه های استان در طول سال و ترقیب گردشگران به بازدید از آثار شاخص استانی است.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار