نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: 12 فروردین سند حمایت ملت فهیم ایران از نظام اسلامی و آرمان های انقلاب و امام راحل است.
کد خبر: ۵۸۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 01 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی، در سالروز 12 فروردین روز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بیانیه ای این روز را یادآور خاطره حماسه بزرگ ملت ایران در  تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این بیانیه آورده است: ملت آگاه، آزاده و فهیم ایران اسلامی در 12 فروردین ماه سال 1358 با رأی ‏قاطع آری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی خود را ‏تثبیت نموده و بر نوع و شکل حکومتی که مورد اتفاق ملت بزرگ ایران بود، مهر تأیید زدند.

امام جمعه اراک در ادامه این بیانیه آورده است: 12 فروردین سرآغازی بر حیات واقعی اسلام ناب محمدی (ص) در عصرجاه طلبی و هواپرستی است و حضور معنادار ملت در همه پرسی این روز باید برای نسل های جوان تشریح و تبیین شود.

وی در ادامه این بیانیه آورده است: بدون شک ملت رشید ایران اسلامی در سال جاری که به تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، می‌کوشد تا با عزم راسخ ملی و همدلی و صمیمیت دوسویه دولت و ملت ، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح قله‌های پیشرفت و عدالت و تحقق منویات معظم له گام های اساسی بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این بیانیه تاکید می کند: انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید و ملت نیز در همه پرسی 12 فروردین سال 1358 مهر تاییدی بر آرمان های امام راحل و نظام اسلامی زدند، بنابراین امروز نیز آحاد مردم به خصوص جوانان و نوجوانان وظیفه دارند با تمام قوا از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پشتیبانی کرده تا کشور مورد گزند دشمنان قسم خورده انقلاب قرار نگیرد.

وی در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی از هر ابزاری برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کند، پشتیبانی از ولایت فقیه به عنوان محور وحدت و یکپارچگی ملی باید سرلوحه امور آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.

12 فروردین سال 1358 اولین همه پرسی در نقاط مختلف ایران برگزار شد که در آن بیش 98 درصد از مردم به نظام جمهوری اسلامی رای آری دادند و این روز از سوی امام خمینی(ره) به نام روز جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار