تابناک مرکزی: مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بیستمین یادوراه شهدای نراق با حضور "آیت‌الله صدیقی" امام جمعه موقت تهران برگزاری می‌شود.
کد خبر: ۵۸۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 29 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، سرهنگ عزت‌اله نظم‌آبادی، از برگزاری یادواره شهدای شهر نراق خبر داد و اظهار داشت: یادواره 80 شهید، 7 شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم شهر نراق با سخنرانی "آیت‌الله صدیقی" امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره پنجشنبه نهم فروردین‌ماه ساعت 14:30 در مسجد جامعه این شهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از مردم شهیدپرور و ولایی نراق برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی نسل جوان با اسطوره‌های دفاع مقدس، تقویت هویت اعتقادی در نسل جوان، ترویج روحیه ایثار و فداکاری و مقاومت و جامه‌عمل پوشاندن به فرمان مقام معظم رهبری در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از جمله اهداف برگزاری این یادواره به شمار می‌رود.

نظم‌آبادی با تاکید بر اینکه عزت امروز اسلام از برکت خون شهیدان است، گفت: جا دارد تا به پاس خون این شهدا همواره در مسیر ولایت حرکت کرده و قدردان ایثارگری این بزرگواران باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در هجمه فرهنگی دشمنان اصول و ارزش‌های انقلاب را نشانه رفته‌اند که راه مقابله با ترفندهای آنها ترویج فرهنگ شهادت، ایستادگی و ولایتمداری است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار