بهتر است وزیر کار به‌جای اظهارنظر در خصوص انتزاع بخشی از استان هرمزگان و الحاق به استان فارس به دنبال حل معضل اشتغال باشد.
کد خبر: ۵۸۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 28 March 2018

به گزارش تابناک : احمد مرادی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامیدر خصوص انتشار خبری از سوی برخی خبرگزاری‌ها از قول وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کارگروه اشتغال شهرستان‌های لامرد و مهر در استان فارس که وی خواستار اتصال این استان به دریا شده بود،افزود: این اظهارنظرها در رسانه‌ها تعجب‌برانگیز و بدون کارشناسی و اظهارات سخیفی بود.

وی بابیان اینکه همین سخنان و چنین اقداماتی سبب می‌شود که نمایندگان مجلس برافروخته و حتی حاضر به استیضاح وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی شوند، اظهار کرد: اگر شخصی می‌خواهد چنین اظهارنظری کند بهتر است ابتدا دغدغه‌های طرف مقابل را درک کند، سپس تصمیم‌گیری و سخنی منتشر کند.

مرادی با اشاره به اینکه اگر امروز به دنبال اتصال استان فارس به دریا باشیم روز دیگر استان کرمان و یزد و سایر استان‌ها هم می‌خواهند به دریا متصل باشند، اضافه کرد: این اتصال به دریا مشکلی را حل نخواهد کرد و بهتر است به‌جای چنین اقداماتی زمینه‌های سرمایه‌گذاری را برای استان‌های مختلف در دریا ایجاد کنیم که چنین فضایی در استان هرمزگان فراهم است.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اکنون باید به دنبال یکپارچه کردن و اتحاد مردم باشیم نه آنکه با چنین اظهاراتی سعی در برافروخته کردن مردم هرمزگان داشته باشیم، خاطرنشان کرد: انتزاع بخشی از استان هرمزگان و الحاقش به استان فارس موضوعی بود که در دولت گذشته مطرح شد و انتظار مردم هرمزگان در دولت تدبیر و امید آن بود که این موضوع باطل اعلام شود که حتی رئیس‌جمهور قول لغو آن را داد پس دیگر این صحبت‌ها جایی ندارد.

مرادی ایجاد آرامش در کشور را امری ضروری دانست و عنوان کرد: مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال از مهم‌ترین معضلات جامعه است و بهتر است دولتمردان به‌جای طرح مباحثی که سبب ناراحتی مردم شود به دنبال حل مشکلی از مشکلات مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس این اظهارات را پیگرد قانونی کرده و خواستار عذرخواهی وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی هستند، بیان کرد: بهتر است وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی به‌جای اظهارنظر در خصوص انتزاع بخشی از استان هرمزگان و الحاق به استان فارس در جهت اتصال این استان به دریا به دنبال ایجاد راهکارهایی برای حل معضل اشتغال در جامعه باشد زیرا شرح وظایفش به این موضوع بیشتر ارتباط دارد.

 

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار