تابناک مرکزی: فرماندار شهرستان ساوه گفت: چهار هزار و 200 گردشگر در موج اول سفرهای نوروزی به این شهرستان سفر کردند و در اماکن اقامتی ساوه اسکان داشتند.
کد خبر: ۵۸۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 27 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا؛ محمد بهاروند روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نوروزگاه و پایگاه های خدماتی شهر آوه افزود: ستاد خدمات سفر در ساوه برای نوروز امسال 200 کلاس درس در مدارس را به منظور اسکان گردشگران تجهیز کرده است که کیفیت و امکانات 100 کلاس درجه یک است.

وی اظهار کرد: مسافران نوروزی ساوه در هفت روز سپری شده از تعطیلات نوروزی در قالب 850 خانوار در اماکن اقامتی تجهیز شده مدارس این شهرستان اسکان داده شده اند.

فرماندار شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: با توجه به شمار مطلوب گردشگران نوروزی، فضاهایی نیز در حاشیه اماکن مذهبی ساوه از جمله امامزاده سید اسحاق (ع)،‌ امامزاده سید علی اصغر با ظرفیت روزانه اسکان 200 نفر برای استفاده مسافران پیش بینی شده است.

بهاروند توضیح داد: ارزیابی اولیه از اقدامات ستاد خدمات سفر ساوه در موج نخست تعطیلات نوروزی انجام شده که عملکرد راهداری‌، اورژانس و فوریت های پزشکی،‌ هلال احمر،‌ پلیس راه،‌ علوم پزشکی و‌ شهرداری مطلوب بوده است.

وی گفت: مسافران نوروزی تاکنون از از خدمات نیروهای مستقر در پایگاه های جاده ای و شهری ساوه رضایتمندی داشته اند.

بهاروند گفت: در موج نخست سفرهای نوروزی امسال حادثه رانندگی منجر به فوت در جاده های ساوه اتفاق نیفتاده که این مهم نتیجه آمادگی و زحمات نیروهای عملیاتی ستاد خدمات سفر و نیز رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم است.

فرماندار ساوه در ادامه این بازدید در آیین تشییع و خاکسپاری مادر شهید رحمان شمس‌ شرکت کرد و با امام جمعه شهر آوه دیدار داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار