تابناک مرکزی: شلیک سهوی شکارچی پرنده باعث مرگ یک نفر در شازند شد.
کد خبر: ۵۸۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 25 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛  شلیک سهوی شکارچی هنگام شکار پرنده باعث جان باختن یک نفر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی  با اشاره به شلیک سهوی هنگام شکار پرنده در شازند و مرگ مرد 36 ساله در اثر این حادثه اظهار داشت: ساعت 11:20 دیروز گزارشی در خصوص تیراندازی منجر به جرح فردی در یکی از روستاهای شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

وی افزود: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی به محل و در تحقیقات اولیه از نوجوانی 16 ساله که خود با اورژانس تماس گرفته بود.

خلجی بیان کرد: این جوان اعلام کرد به همراه شوهر خواهرش برای  شکار به صحرا رفته بودند که نامبرده به صورت سهوی از سوی او مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار می‌گیرد و به شدت مجروح می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: متاسفانه فرد مجروح که در حدود 36 سال سن داشت به علت شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: فرد ضارب  برای تکمیل تحقیقات و سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی منتقل شد.

سرهنگ محمدعقیل سلگی سرپرست انتظامی شهرستان شازند نیز گفت: در حدود ساعت ۱۱:۲۰ امروز گزارشی در خصوص تیراندازی منجر به جرح فردی در یکی از روستا‌های این شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ سلگی افزود: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی به محل و در تحقیقات اولیه، نوجوانی ۱۶ ساله که خود با اورژانس تماس گرفته بود، اظهار داشت به همراه شوهر خواهرش برای شکار به صحرا رفته بودند که نامبرده به صورت سهوی از سوی او مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار می‌گیرد و به شدت مجروح می‌شود

وی اضافه کرد: متاسفانه فرد مجروح که در حدود ۳۶ سال سن داشت به علت شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرپرست انتظامی شهرستان شازندادامه داد: فرد ضارب برای تکمیل تحقیقات و سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی دلالت شد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار