استاندار مرکزی خبر داد:
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی با بیان اینکه در چهار روز نخست نوروز هیچ تصادف منجر به فوتی در استان مرکزی ثبت نشده است گفت: آمارها حاکی از افزایش 34 درصدی اسکان گردشگری در مراکز رسمی اقامتی استان مرکزی است.
کد خبر: ۵۸۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 25 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی، استاندار مرکزی در ششمین جلسه استانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی گفت:  در پنج روز تعطیلات نوروز 97، اخبار و آمار خوبی از خدمات ارائه شده به گردشگران ورودی به استان ثبت شده که حاکی از برنامه ریزی مطلوب دستگاه های دولتی و غیر دولتی است.

سید علی آقازاده افزود: خوشبختانه در چهار روز نخست نوروز هیچ تصادف منجر به فوتی در استان ثبت نشده که حاکی از زحمات نیروهای امدادی، انتظامی، راهنمایی و خدماتی در استان است. مشاهدات و سرکشی های نا محسوس بنده، معاونین و مدیران کل نیز نشان دهنده رضایت حداکثری شهروندان و گردشگران نوروزی در این تعطیلات از خدمات ارائه شده است.

وی در ادامه گفت: تداوم برنامه ریزی ها و همکاری های دستگاه ها می بایست ادامه داشته باشد تا در انتهای تعطیلات، نوروزی پرنشاط و شاد را برای هموطنانمان به ارمغان آورده باشیم.

آقازاده با اشاره به اهمیت آسیب شناسی خدمات ارائه شده اظهار داشت: در پایان تعطیلات می بایست تمام گزارش دستگاه ها در دبیرخانه ثبت و نقاط ضعف احصا شود و برای سال آینده کلیه کمبودها رفع شود. در این مسیر سازمان های مردم نهاد نقش پررنگی داشته و دارند زیرا می توانند از مردمی ترین کانال های ارتباطی، خواسته های کاملا مردمی را به مسوولان منتقل کنند تا بتوانیم طبق خواسته های مردم حرکت کنیم.

استاندار مرکزی در ادامه گفت: برنامه ریزی میان مدت مدیران می بایست به گونه ای باشد تا استان به مقصد گردشگری تبدیل شود. آمار افزایش 12 درصدی تردد خودرو و افزایش 34 درصدی اسکان گردشگری در مراکز رسمی اقامتی حاکی از آن است که برنامه کوتاه مدت دولت برای این مهم در استان جواب داده اما می بایست این مسیر را با قوت ادامه داد تا به مقصدی ثابت برای گردشگران تبدیل شویم.

وی در پایان گفت: پس از تعطیلات می بایست از سربازان صف اول و نه مدیران تقدیر شود تا ضمن فرهنگ قدردانی از زحمات دست اندرکاران، انگیزه و نشاط آنها را افزایش داد زیرا امروز شاهد آن هستیم که عملکرد دستگاه های خدمات رسان مطلوب بوده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار