نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به نامگذاری سال 97 بنام حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد: بی شک مصرف کالای ایرانی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است که این اصل اساسی باید چراغ راه مردم و مسئولان در سال جاری قرار گیرد.
کد خبر: ۵۸۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷ 21 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشمندی و درایتی خاص، حمایت از کالای ایرانی را مهمترین عامل رشد اقتصادی کشور دانستند و این مهم را به عنوان شعار سال انتخاب کردند که این خواسته معظم له، باید به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

وی بیان کرد: بی شک مصرف کالای ایرانی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است که این اصل اساسی باید چراغ راه مردم و مسئولان در سال جاری قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: تولید و اشتغال به عنوان مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری باید از سوی مردم و مسئولان جدی گرفته شود و با گسترش فرهنگ خرید کالای ایرانی باید زمینه احیای واحدهای تولیدی و حتی ایجاد واحدهای دیگر را فراهم کرد.

وی اظهار کرد: توسعه صنایع در همه نقاط کشور به خصوص استان های صنعتی مانند مرکزی نیاز به بازتعریف علمی و حمایت های ویژه دارد و مبنای حرکت نیز باید بر الگوی اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: شرط بقا و تثبیت برند کالای ایرانی و افزایش اشتغال در بنگاه های تولیدی، حمایت از تولید ملی است.

وی اظهار کرد: صنایع مختلف کشور نیز برای جلب رضایت مردم باید تولید کالای با کیفیت و قیمت رقابت پذیر با مشابه خارجی را در دستور کار خود قرار دهند چرا که تنها عامل گرایش مشتریان، قیمت و کیفیت کالای مورد نظر است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: تولید کنندگان داخلی باید با حمایت سازمان های ذیربط از قبیل شرکت شهرک های صنعتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی، تیم های کارشناسی قدرتمندی را در خصوص تنوع محصولات و نیاز بازار سازماندهی کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار