تابناک مرکزی: زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری مرکزی: مسکن مهر در استان بالای ۹۷ درصد پیشرفت دارد و امسال پرونده مسکن مهر در استان بسته می شود.
کد خبر: ۵۷۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶ 12 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، مهدی زندیه وکیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن استان مرکزی در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: در جلسه شورای مسکن مسایل و مشکلات پروژه های باقیمانده مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و دیگر شهرهای استان بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه بنیاد مسکن گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ارایه داد که به جز یکی دو پروژه، همگی تمام شده و آن دو پروژه هم مشکلاتی با تعاونی ها داشتند که قابل رفع است.

معاون عمرانی استاندار مرکزی ادامه داد: در شهرهای بالای ۲۵هزار نفر، همه تفاهم نامه های سه جانبه انجام شده و در ارتباط با فروش اقساطی مسکن مهر، ۹۵ درصد پروژه ها فروش اقساطی شدند که اقساط در حال پرداخت است.

زندیه وکیلی تصریح کرد: به طور کلی باید بگویم که مسکن مهر استان مرکزی بالای ۹۷ درصد پیشرفت دارد، یعنی تقریبا به پایان رسیده و می توانیم اعلام کنیم که امسال پرونده مسکن مهر در استان بسته شده است.

وی ادامه داد: تعدادی مسکن مهر در شهر جدید امیرکبیر هست که با تاخیر نسبت به مسکن مهر در استان آغاز شده و درحقیقت یکی از دلایل عقب ماندن آن نیز همین موضوع است، این مساکن هم آن طور که مسئولین شهر جدید امیرکبیر قول داده اند، تا پایان شهریورماه سال آینده تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

معاون عمرانی استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: براساس گزارش مدیر کل بنیاد مسکن استان، در مورد نوسازی مسکن روستایی بانک های عامل پرداخت های مناسب داشتند که هم اکنون ادامه دارد.

زندیه وکیلی گفت: برای نوسازی بافت فرسوده هم پرداخت تسهیلات در جریان است که به ازای هر واحد ۵۰ میلیون تومان در اراک و ۴۰ میلیون تومان در دیگر شهرهای استان تسهیلات از بانک های عامل دریافت می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار