با لغو اکران مستند نان گزیده ها:
تابناک مرکزی: اکران مستند نان گزیده ها که قرار بود در دانشگاه اراک انجام شود با کارشکنی های صورت گرفته لغو شد.
کد خبر: ۵۷۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸ 12 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی، اکران مستند نان گزیده ها که بنا بود در سالن‌شهید چمران دانشگاه اراک و با حضور مسئولان و اساتید و دانشجویان و کارگران شریف هپکو به عنوان روایتگران اصلی فیلم انجام شود لغو شد بخوانید با کارشکنی های صورت گرفته لغو شد.

انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک به عنوان برگزار کننده اکران این مستند نامه نگاری های خود را با مسئولان برای حضور در محل اکران انجام می دهد و مسئولان با بیان اینکه اکران مستند مصادف شده است با حضور ابتکار معاون رئیس جمهور در استان از حضور در محل اکران مستند خودداری می کنند. هر چند با اطلاع از حضور ابتکار در اراک کارگران شرکت هپکو و انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک از وی می خواهند برای مفیدتر بودن خروجی سفرش به شهرستان اراک مظلومیت کارگران را به نظاره بنشیند اما این خواسته اجابت نمی شود.

ان قلت های مسئولان برای گزینش نفرات حاضر در محل اکران مستند نان گزیده ها در حالی است که چند روز قبل دانشگاه اراک برای حضور زیباکلام هیچ محدودیتی را درنظر نمی گیرد و از ورود کسی به محل سخنرانی جلوگیری به عمل نمی آورد. رفتار تبعیض گونه مسئولان دانشگاه اراک برای خاموش کردن صدای مظلومیت کارگرانی که تلاش و پشتکار آنها سند افتخار استان مرکزی بوده است اکران متفاوتی از مستند نان گزیده ها بود این بار با حضور مسئولان.

علت لغو مستند که جلوگیری از ورود خبرنگاران و مدعوین که شامل کارگران شرکت هپکو ، عوامل مستند و کلیه مسئولین خارج از دانشگاه به محل اکران عنوان شده است هر چند خود می تواند دلیلی باشد اما چندان قانع کننده نیست و شاید بهترین برداشت از لغو مستند را فعال دانشجویی استان مرکزی در توئیتر بیان کرد که نوشت: لغو مستند نان گزيده ها كه روايتى از رنج و چرايى حال كنونى هپكو اراك دارد به دليل عدم هماهنگى مسئولان دانشگاه اراك براى ورود مدعوين، مسئولان و كارگران عقلانى نيست، بهتر است بگويم برنامه به علت هماهنگى مسئولان دانشگاه با مسئولان استان لغو شد.

مستند نان گزیده ها به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا حاج محمد حسینی گوشه ای از ظلم رفته بر کارگران شرکت هپکو است که در جریان خصوصی سازی نام پرآوازه هپکو را که روزگاری توانایی رقابت با برندهای مطرح جهان را داشت به دست سوء مدیریت های زیاده خواهان داد که هم هپکو را به نابودی کشاندند و هم مشکلات اقتصادی و معیشتی بیشماری را برای کارگرانی بوجود آوردند که هپکو تنها محل کسب درآمد آنها بود تا در آخرین اقدام، کارگران نا امید از وعده های محقق نشده مسئولان با حضور در مقابل سازمان خصوصی سازی مظلومیت خود را بر سر مدیران فریاد بزنند اما  چه سود که گوشی بدهکار نیست.

صدای مظلومیت کارگران شرکت هپکو در دانشگاه اراک شنیده نشد

انتهای پیام/

 

برچسب ها: صادق‌زیباکلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار