با مشخص شدن تیم‌های برتر مرحله مقدماتی انجام گرفت
فوتبالیست‌های جوان صبای قم رقبای خود را در مرحله دوم رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور شناختند.
کد خبر: ۵۷۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶ 11 March 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال جوانان صبای قم امسال یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور بود که همانند دو فصل قبل توانست برای سومین سال متوالی از این مرحله به جمع تیم‌های برتر صعود کند.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم که در سال‌های 1394 و 1395 دو دوره متوالی از مراحل مقدماتی و حذفی عبور کرده و مجوز صعود به جمع چهار تیم برتر را کسب کرده بودند، امسال نیز با توجه به حفظ کادر فنی و بازیکنان کلیدی فصل قبل خود در این شرایط قرار گرفته‌اند.

البته جوانان صبای قم در دو سال قبل با وجود حضور در مرحله نهایی و رسیدن به یک قدمی صعود به لیگ برتر فوتبال، با کسب رتبه سوم به لیگ برتر نرسیدند، ولی امسال مصمم به کسب این موفقیت هستند و به همین دلیل هم اکنون در تمرینات آماده‌سازی جدی برای بازی‌های مرحله دوم قرار دارند.

این در حالی است که صبای قم از گروهی بسیار دشوار با حضور تیم‌های مطرحی باشگاهی همچون ملوان بندر انزلی، دبیری تبریز، گسترش‌فولاد تبریز، پدیده ساری، دخانیات گیلان، پارسه ساری و دانش فریدون‌کنار مجوز صعود به این مرحله را کسب کرده‌اند و اکنون منتظر اعلام زمان مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم لیگ دسته اول جوانان هستند.

زمان برگزاری مراسم قرعه‌کشی و جلسه هماهنگی بازی‌های مرحله دوم فصل 97 – 1396 مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور توسط سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه‌ریزی شده تا صبا حریفان خود را در دومین گذرگاه صعود به لیگ برتر بشناسد.

این جلسه در حالی به میزبانی سازمان لیگ برگزار می‌شود که مدیر عامل سابق باشگاه صبای قم یعنی محمدرضا کشوری‌فرد جدیدا دبیر این سازمان شده و صبا در این مرحله رقبایی همچون استقلال اهواز، پتروشیمی بندر امام، ملی حفاری اهواز، دبیری تبریز، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی جم، پدیده اصفهان و مس رفسنجان را پیش‌رو دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار