تابناک مرکزی: معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده از نهایی شدن لایحه تامین اجتماعی زنان در برابر خشونت در هیات دولت خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 11 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صداوسیما؛ معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در جلسه شورای اداری استان مرکزی گفت: نهایی شدن این لایحه در هیات در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سطح تاب آوری اجتماعی خانواده ها این لایحه طرح شده است.

ابتکار از طرح گفتگوی ملی خانواده و بین نسلی هم خبر داد و افزود: بهبود شرایط بین نسلی، شناساندن اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی به جوانان از مزیت های این طرح ملی است که هم اکنون در 10استان کشور کلید خورده است.

وی با اشاره به طرح حمایت از کارآفرینان گفت: در این طرح دولت با اختصاص بودجه و تسهیلات به دنبال اشتغال زایی هر چه بیشتر برای زنان سرپرست خانوار و بانوان توانمند است.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: پیگیری سیاست های کلی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقوله خانواده و ایجاد فضای با نشاط در بانوان از اهداف اصلی دولت است.

ابتکار همچنین از اختصاص 30درصدی پست های مدیریتی بانوان تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و افزود: تلاش است از تمامی ظرفیت های بانوان در بخش های مختلف مدیریتی بهره ببریم .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار