با حضور معاون رئيس جمهور؛
تابناک مرکزی: خانه جوان شهرستان اراک با همکاری شهرداری اراک و استانداری مرکزی برای استفاده سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۷۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 11 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی، خانه جوان شهرستان اراک با همکاری شهرداری اراک و استانداری مرکزی با حضور ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، آقازاده استاندار مرکزی، حقیقی معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان خانه جوان اراک به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در  گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه خانه جوان شهرستان  اراک با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره برداری رسید گفت: خانه جوان امکانی موقت برای سازمان‌های مردم نهاد فعال در عرصه جوان با همکاری شهرداری اراک و استانداری مرکزی راه‌اندازی شده است.

حقدادی با اعلام اینکه خانه جوان شهرستان اراک به صورت موقت برای استفاده سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان فراهم شده است افزود: ساختمان خانه جوان اراک در 2 طبقه و با اعتبارات ابلاغی وزارت ورزش تامین شده است. این ساختمان شامل دفاتر سازمان های مردم نهاد، سالن آموزش و جلسات است.

حقدادی از وجود سالن آموزشی، سالن جلسات مجهز، و دفاتر سازمان‌های مردم نهاد در خانه جوان اراک خبر داد و تصریح کرد: از محل اعتبارات منابع ملی و استانی برای سال 97 برای ساخت مکان دائمی خانه جوان اقدام خواهد شد که اعتبار اولیه آن 2.5 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار