سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: سال آینده مطالبات پرسنلی دانشگاه علوم پزشکی ایلام به صورت ماهانه پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۵۷۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 10 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام، کریم همتی در هشتاد و پنجمین جلسه طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت: طرح تحول سلامت منشأ خدمات بسیاری به مردم استان بوده و تمام تلاش خود را برای اجرای بهتر و مطلوب تر آن به کار خواهیم گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های همکاران در اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: مراکز درمانی خط مقدم خدمات رسانی به مردم هستند بنابراین نباید در این حوزه مشکل و کوتاهی وجود داشته باشد چرا که وظیفه و رسالت ما ارائه خدمت مطلوب و صادقانه به جامعه است.

وی با بیان اینکه در بازدیدهای سرزده از بیمارستان‌ها وضعیت خدمات دهی به بیماران را بررسی خواهم کرد، افزود: در این بازدیدها سعی می‌شود که نقایص، چالش‌ها، نیازمندی‌ها و ضروریات خدمات‌رسانی بیمارستان‌ها شناسایی و رفع شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: معاونین و مدیران مربوطه زمینه‌های رفع مشکلات حوزه خود را فراهم کنند تا در راه خدمت به جامعه با کمبود و چالشی مواجه نشویم.

همتی یادآور شد: از سال آینده مطالبات پرسنلی به صورت ماهانه پرداخت می‌شود و مابقی مطالبات نیز وقتی پرداخت خواهد شد که شرایط اعتباری و مالی دانشگاه روند رو به رشدی داشته باشد.

در ادامه این جلسه نیز معاونین و مدیران ستادی و اعضای ستاد اجرایی طرح تحول نظام سلامت استان ضمن بیان گزارشی از وضعیت حوزه کاری خود در راستای اجرای مطلوب این طرح، به بیان دیدگاه‌ها و راهکارهایی در جهت بهبود شرایط خدمات دهی دانشگاه نسبت به گذشته پرداختند. 

گفتنی است در ادامه این جلسه مواردی از سوی اعضاء در جهت ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و همچنین رفع مشکلات و نارسایی ها و فراهم نمودن شرایط خدمات دهی بهتر و بیشتر به مردم به تصویب رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار