روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی:
تابناک مرکزی: روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی علت تعطیلی بیمارستان حضرت فاطمه (س) را سوء مدیریت عنوان کرد و گفت مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی در تلاش است مبلغی از بدهی خود را پرداخت نماید. 
کد خبر: ۵۷۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 09 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی در پی درج خبر تعطیلی بیمارستان حضرت فاطمه ساوه در سایت خبری تابناک مرکزی روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی با ارسال متنی به این سایت خبری  علت تعطیلی بیمارستان حضرت فاطمه (س) را سوء مدیریت عنوان کرد.

روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی در این متن آورده است:

در پاسخ به گزارشی که اخیرا از قول مسئولان محترم بیمارستان خصوصی حضرت فاطمه (س) ساوه در صدا و سیمای استان و فضای مجازی منتشر شده است به استحضار می رساند با وجود فعالیت بیمارستان تأمین اجتماعی شهید دکتر چمران ساوه که خدمات خود را به صورت 100% رایگان به بیمه شدگان عزیز تأمین اجتماعی ارائه می نماید و همچنین بیمارستان مدرس و 17 شهریور بعنوان مراکز دانشگاهی که طبق تعرفه های طرح تحول سلامت پذیرای بیماران هستند و خدمات درمانی مورد نیاز را در اختیار شهروندان محترم قرار می دهند.

مسئولان بیمارستان حضرت فاطمه(س) در شهر ساوه با احداث این بیمارستان، طبق تعرفه خصوصی شروع به فعالیت نمودند که با استقبال عمومی مردم مواجه نشده و با بدهی حدود400 میلیارد ریالی مواجه گردیده اند . متاسفانه برای توجیه شکست خود و این بدهی مدعی شده اند که بدهی یک ونیم میلیارد تومانی بیمه تأمین اجتماعی منجر به تعطیلی این مرکز درمانی شده است.

روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی ضمن ابراز تأسف از این اتفاق به اطلاع می رساند تعطیلی این بیمارستان نمیتواند به دلیل بدهی تأمین اجتماعی که فقط حدود 3 درصد از طلب های این بیمارستان را شامل میگردد باشد  و این نوع اطلاع رسانی فریب و انحراف افکار عمومی از واقعیات محسوب می گردد و خود مردم آگاه شهرستان ساوه واقف هستند که این اتفاق به علت سوءمدیریت، عدم امکان سنجی و رعایت نکردن ابتدایی ترین محاسبات قبل از راه اندازی بیمارستان و همچنین حین کار آن اتفاق افتاده است.

 مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی در تلاش است تا باهماهنگی سازمان تامین اجتماعی،  مبلغی از بدهی خود که مجموعا حدود سه درصد از طلب های این بیمارستان را شامل میگردد پرداخت نماید.  انشاءا... مشکلات عدیده ی این بیمارستان با مدیریت صحیح  مسئولان ذیربط آن مجموعه حل شده و شاهد راه اندازی مجدد این بیمارستان باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار