با پیروزی پناه آفرین برابر یاران رخ داد؛
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در حالی خاتمه یافت که در وضعیتی حساس، ۳ تیم هم امتیاز در صدر جدول لیگ برتر حضور دارند.
کد خبر: ۵۷۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 08 March 2018

به گزارش تابناک قم، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم روز چهارشنبه به پایان رسید و پس از برگزاری ۲ بازی باقی مانده از هفته دوازدهم، شمایل جدول در فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ نشان می‌دهد ۲ هفته دیدنی و حساس پیش روی این مسابقات است.

در مسابقات روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم تیم فوتبال پناه آفرین موفق شد در دیدار برابر یاران در شرایطی که یک بر صفر از حریف خود عقب بود در نهایت ۲ بر یک صاحب پیروزی شود و جمع امتیازات خود را به عدد ۲۱ برساند.

پناه آفرین که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شود اکنون در امتیاز ۲۱ با ۲ تیم سفیر وحدت و سوهان محمد، هم امتیاز است و رقابت این ۳ تیم در ۲ هفته باقی مانده تکلیف تیم‌های اول تا سوم جدول را مشخص می‌کند ضمن این که تیم ۱۹ امتیازی هما هم می‌تواند برای ۳ تیم بالای سر خود ایجاد دردسر کند.

در دیگر بازی روز چهارشنبه ورزشگاه شهید حیدریان، تیم فوتبال پیام ۵ بر یک برابر افشین پیروز شد و با این برد، بیش از پیش به بقا در لیگ برتر امیدوار شد و افشین نیز برای نخستین بار به قعر جدول لیگ برتر فوتبال استان قم سقوط کرد.

به همان اندازه که رقابت مدعیان برای قهرمانی در بالای جدول ۸ تیمی لیگ برتر فوتبال قم داغ است، تلاش برای بقا و سقوط نکردن به دسته اول نیز در نیمه پایین جدول جالب توجه است به طوری که افشین و یاران در حال حاضر شرایط نابسامانی برای بقا دارند و خطر سقوط هنوز برای پیام و حتی عقاب که در نیم فصل دوم عملکرد بسیار خوبی داشته وجود دارد.

لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم طی ۱۴ هفته برگزار می‌شود که ۲ تیم انتهای جدول به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند و تیم قهرمان نیز به عنوان نماینده استان قم در زیر گروه لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور اجازه حضور خواهد داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار