در هفته دوازدهم ليگ دسته اول فوتبال رقم خورد
دوازدهمين هفته رقابت‌هاي باشگاهي ليگ دسته اول فوتبال با تداوم يكه‌تازي سرخ‌پوشان قم در مسير صعود به ليگ برتر فوتبال برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 05 March 2018

به گزارش تابناک قم، در فصل 1396 رقابت‌های باشگاهی لیگ دسته اول فوتبال قم هشت تیم حضور دارند و در مدت 14 هفته به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برای به دست آوردن دو مجوز صعود به بازی‌های فصل آینده لیگ برتر با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

تا کنون 12 هفته از این بازی‌ها سپری شده و در بالای جدول رده‌بندی بخت سرخ‌پوشان قم برای صعود به لیگ برتر بسیار زیاد است و سایر تیم‌ها در تعقیب تیم صدرنشین برای به دست آوردن دیگر سهمیه صعود به بازی‌های فصل 1397 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم تلاش می‌کنند.

در بازی‌های هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های قم، چهار بازی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم به انجام رسید و در حالی که 18 گل در این تعداد بازی به ثمر رسید، تیم‌های فوتبال آکادمی زبان نوین، سهیل شهرقائم و سرخ‌پوشان قم موفق به شکست حریفان خود شدند و یک بازی با نتیجه تساوی و تقسیم امتیازها به پایان رسید.

در بازی‌ مهم تیم‌های سرخ‌پوشان قم و کیان این فوتبالیست‌های تیم سرخ‌پوشان بودند که جشنواره‌ای از گل به راه انداخته و با نتیجه جالب توجه 6 بر صفر حریف خود را در هم کوبیدند تا بخت صعود به لیگ برتر بوده و شانس قهرمانی در این رقابت‌ها را نیز برای خود حفظ کنند.

تیم پیروزان که یکی دیگر از بخت‌های صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود این هفته در مقابل آینده‌سازان با نتیجه تساوی پرگل سه بر سه متوقف شد، در حالی که سهیل شهرقائم دست به کار بزرگی زد و تیم آریا را در دیداری که سه گل داشت با حساب دو بر یک مغلوب کرد و فوتبالیست‌های تیم آکادمی زبان نوین با سه گل از سد شاهین جعفرآباد عبور کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار