تیم فوتبال صبای قم در ادامه نتایج ضعیف خود در لیگ دسته اول فوتبال ایران برابر تیم قعرنشین جدول نیز شکست خورد.
کد خبر: ۵۷۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰ 04 March 2018

به گزارش تابناک قم، هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز یکشنبه برگزار شد و تیم فوتبال صبای قم که در خانه پذیرای تیم راه آهن تهران بود نتوانست حتی در این بازی هم پیروز شود و یک بر صفر برابر حریف خود بازنده شد.

دیدار صبای قم و راه آهن تهران عصر یکشنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم به انجام رسید که در این بازی تیم راه آهن با تنها گل مهران مرادی در دقیقه ۲۴  بازی که روی غفلت خط دفاعی صبای قم به ثمر رسید برابر میهمان خود تن به شکست داد.

صبا در حالی در این بازی بازنده شد که در چند صحنه مشکوک، تصمیم داور با اعتراض بازیکنان صبا همراه بود به طوری که در دقایق آغازین بازی جهانگیر عسگری یک گل سالم را با ضربه چیپ از بالای سر دروازه بان راه آهن وارد دروازه حریف کرد که داور در تصمیمی سوال برانگیز اعلام خطا کرد و آن را مردود دانست.

همچنین در نیمه دوم بازی، داور مسابقه خطای مسلم دروازه بان راه آهن روی علی غلامرضایی بازیکن تیم صبای قم را پنالتی تشخیص نداد و همچنین در یک صحنه مشکوک در نیمه نخست بازی نیز در شرایطی که به نظر می‌رسید بازیکن صبای قم با خطای بازیکن حریف در محوطه جریمه سرنگون شده خبری از اعلام پنالتی نبود.

بدین ترتیب در روزی که محمد ملکی از استان البرز به عنوان داور مسابقه، چهره اول و تاثیرگذار ترین مرد میدان بود صبا در خانه به تیم قعر جدولی راه آهن هم باخت تا حتی در قم از پس تیم انتهای جدول هم بر نیاید و یک قدم دیگر به سقوط به دسته دوم نزدیک‌تر شود.

عرفان اسفندیاری، صابر خوشنام، امیررضا بیات، صادق نجفی، محمدرضا نیک‌نهال، مهران قاسمی، مهران مرادی، عباس محمدرضایی، آرمان قربان‌نژاد، حسین امامیان و یزدان کاکاوند، یازده بازیکن راه آهن در ترکیب اولیه این تیم بودند.

در ترکیب اولیه صبا نیز محمدامین میرداداشی، سید مجتبی مبینی‌پور، ابراهیم لطفی، داوود بهادری، مهدی جعفرپور، علی مولایی، مسعود ابرقویی، آرش اسماعیلی، علی غلامرضایی، جهانگیر عسگری و امیرحسین خسروانی به میدان رفتند و عرفان بادی بازیکن جوان صبا به دلیل محرومیت در ترکیب تیمش حضور نداشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار