ليگ دسته اول فوتبال جوانان ايران
تيم فوتبال جوانان صباي قم با پيروز خارج شدن از مبارزه با دخانيات به مرحله دوم رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌هاي كشور راه يافت.
کد خبر: ۵۷۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 04 March 2018

به گزارش تابناک قم، آخرین مسابقه تیم فوتبال جوانان صبای قم در مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برای به دست آوردن مجوز صعود به مرحله دوم این رقابت‌ها با موفقیت همراه بود و صبا همانند دو فصل قبل به جمع تیم‌های برتر راه یافت.

بازی‌های مرحله مقدماتی فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با برگزاری چند بازی حساس و سرنوشت‌ساز در گروه‌های مختلف مقدماتی پایان یافت و تیم‌های برتر هر گروه برای حضور در مرحله دوم با حضور جوانان صبای قم مشخص شدند.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم با هدایت داوود عاصم‌آبادی مربی بومی خود در رقابت‌های گروه دوم مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران، آخرین بازی خود در مرحله گروهی را برابر تیم دخانیات گیلان برگزار کرد و با کسب برتری در این دیدار مجوز صعود را به دست آورد.

قمی‌ها که دو دوره پشت‌سر هم با عبور از مراحل مقدماتی و حذفی به نیمه نهایی رسیده و در قدمی صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان ایران در لیگ دسته اول ماندگار شده بود، در بازی خانگی برابر دخانیات گیلان با حمایت تماشاگران قمی در آخرین لحظات به برتری دو بر یک رسید و صعود کرد.

پیروزی ارزشمند جوانان صبا در ورزشگاه تختی بعد از برد دلچسب نوجوانان صبای قم در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، موجی از انگیزه و اشتیاق را بار دیگر بین قمی‌ها نشر داد و صبا در روزی که مهدی لطفی گل نخست را به ثمر رساند با گل ثانیه‌های تلف شده بازی در نیمه دوم توسط حسن محمدی در دقیقه 95 راهی مرحله دوم لیگ دسته اول جوانان کشور شد.

امسال تیم‌های حاضر در رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران، دیدارهای مرحله مقدماتی را در چهار گروه به شکل دوره‌ای برگزار کردند و تیم جوانان صبای قم در گروه تیم‌های ملوان بندر انزلی، دبیری تبریز، دخانیات گیلان، دانش فریدون‌کنار، پدیده ساری، گسترش فولاد تبریز و پارسه ساری بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار