تابناک مرکزی: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: بعضی‌ها از ضعف‌هایی که در قانون انتخابات وجود دارد سوءاستفاده کرده و از حقوق شهروندی برای سرگرم کردن مردم استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۵۷۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 04 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خانه ملت، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در خصوص لزوم ارائه لایحه نظام جامع انتخابات، اظهار داشت: چشم ما به در ماند تا دولت لایحه جامع نظام انتخابات را به مجلس ارائه کند ولی نمی‌دانم چرا دولت لایحه را ارائه نمی‌کند.

وی بیان کرد: وقتی‌که افراد، سمتی ندارند خوب حرف می‌زنند ولی پس از آنکه به میز می‌رسند، شعارهایی که مطرح کردند را فراموش می‌کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دولت دوازدهم نیز فراموش کرده که چه شعارهایی داده است، افزود: قانون انتخابات کشور مشکلات فراوانی دارد. چرا هر کسی باید بتواند در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس ثبت‌نام کند و این‌همه برای کشور هزینه ایجاد شود.

سلیمی با بیان اینکه باید ساز و کاری برای انتخاب مشخص شود تا این‌همه هزینه روی دست کشور نگذاریم، ادامه داد: اکنون این هزینه‌ها، مشکلات و چالش‌هایی را برای کشور ایجاد می‌کند. وزارت کشور با معلول مبارزه نکند، بلکه باید مسائل را ریشه‌یابی کند تا از نارضایتی‌هایی که ایجاد می‌شود و دشمنان سوءاستفاده نکنند.

وی گفت: اکنون دو سال دیگر تا انتخابات بعدی زمان باقی‌مانده، وزارت کشور باید لایحه را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند و ما نیز کمک کنیم تا کار یکسره شود. به نظر من بعضی‌ها از ضعف‌هایی که در قانون انتخابات وجود دارد، سوءاستفاده می‌کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه در انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شوراها، فرصت‌طلبان سیاسی از ضعف‌های موجود استفاده می‌کنند بیان کرد: میوه کم‌کاری آقایان را فرصت‌طلبان سیاسی می‌چینند که باید در مقابل این روند بایستیم.

سلیمی با بیان اینکه رئیس‌جمهور که حقوق شهروندی را مطرح می‌کند چرا این مسائل را فراموش کرده است، گفت: اینجاست که معلوم می‌شود، حقوق شهروندی برای سرگرم کردن مردم است. قانون انتخابات باید اصلاح شود تا حق به حق‌دار برسد، زیرا اکنون در انتخابات حق به حق‌دار نمی‌رسد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار