سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک خبر داد:
تابناک مرکزی: سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک از آمادگی کامل پایانه‌های مسافربری شهرستان اراک ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 04 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ حجت اله مرادی سرپرست سازمان با اعلام خبر فوق بیان کرد : سه پایانه مسافربری اراک براي ارائه خدمات موردنياز شهروندان مسافر در روزهای پایانی سال و نوروز  از آمادگي كامل برخوردار هستند.

مرادی با بيان‌ اين ‌كه در روزهاي پاياني سال، شمار مسافران در پايانه‌هاي مسافري اراک افزايش خواهد يافت ، ‌افزود: «سازمان در راستای خدمان رسانی بهتر به مسافران عزیز برنامه‌هاي خاصي از جمله نظارت مستمر بر وضعیت بهداشت و نحوه ارائه خدمات غرفه‌های خدماتی را در دستور کار داشته و هماهنگي لازم براي خدمات‌رساني بيشتر به مسافران با شركت‌ها و تعاوني‌هاي مسافربري فعال مربوط به سفر انجام شده است.

وی با بيان اين‌كه پیش‌بینی می‌شود روزهای پیش رو، يكي از پرترددترين ایام سال باشد، اظهار كرد: به نظر می‌رسد در روزهای پیش رو سفر در پایانه‌های مسافربری اراک به طور چشمگیری افزایش یابد؛ با وجود اين، با تمهيداتي كه پيش‌بيني شده هيچ گونه نگراني براي تهيه بليت و مسافرت شهروندان وجود نخواهد داشت و همه امكانات و تجهيزات، از وسیله نقلیه گرفته تا غرفه‌های خدماتی با تمام ظرفيت در خدمت مسافران عزیز خواهند بود.

مرادی در خاتمه گفت: سازمان در اين مدت به‌منظور حفظ تندرستي، آسايش و رفاه حال مسافران، بر عملكرد شركت‌هاي مسافربري از لحاظ تأمين ناوگان کمکي، پيش‌فروش بليت و درصور افزايش ساعت كار پايانه‌هاي مسافري، بليت‌فروشي و خدمت‌رساني به مسافران نظارت كامل و دقيق‌تري خواهند داشت و در ایام نوروز هم با کشیک بندی و تقسیم وظایف اقدام به خدمات رسانی به شهروندان خواهند نمود .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار